- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Αύξηση 46% του ενδιαφέροντος για αγορά αυτοκινήτου
Τι δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας της Capgemini
Αυτοκίνητο: Το 46% των καταναλωτών εκφράζει την επιθυμία ή πρόκειται να αγοράσει αυτοκίνητο. - Πού οφείλεται η αύξηση
Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως (46%) σκέφτονται, θέλουν ή έχουν προγραμματίσει να αγοράσουν τους επόμενους 12 μήνες αυτοκίνητο.
Το ποσοστό ήταν αυξημένο τον Νοέμβριο του 2020 κατά 35% σε σχέση με τον προηγούμενο Απρίλιο, σύμφωνα με το ερευνητικό σημείωμα της γαλλικής πολυεθνικής εταιρείας που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τεχνολογία και τις επαγγελματικές υπηρεσίες Capgemini.
Η αύξηση της επιθυμίας για αγορά νέου αυτοκινήτου οφείλεται -κατά κύριο λόγο- στην πανδημία COVID-19, καθώς η μετακίνηση με αυτοκίνητο θεωρείται σήμερα ως η ιδανικότερη λύση μετακίνησης και προστασίας από τον ιό. Το αποτέλεσμα της Capgemini στηρίχθηκε στις απαντήσεις 11.000 καταναλωτών από 11 χώρες, οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 62% των παγκόσμιων ετήσιων πωλήσεων επιβατικών οχημάτων και αποτελούν ένα καλό δείγμα για τη δημοσιοποίηση ασφαλών συμπερασμάτων. Το 87% των καταναλωτών δήλωσε ότι η ασφάλεια των ιδίων και των μελών της οικογένειάς τους επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω προσωπικού οχήματός τους. Εν τω μεταξύ, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Αυτή η τάση είναι πιθανό να μεταφραστεί σε νέες πωλήσεις οχημάτων, με σχεδόν το 72% των καταναλωτών να δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την περίοδο της πανδημίας το αυτοκίνητό τους περισσότερες φορές σε σχέση με την περίοδο προ COVID-19.
Αυτό που εντοπίστηκε είναι οι νεαροί καταναλωτές σκέφτονται πιο σοβαρά να αγοράσουν αυτοκίνητο. Η τάση της αγοράς για αγορά νέων αυτοκινήτων έχει αυξηθεί παγκοσμίως σε σχεδόν όλες τις αγορές και αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τις τράπεζες που πλέον εγκρίνουν όλο και περισσότερα δάνεια. Από την άλλη πλευρά, τα κίνητρα που έχουν δοθεί από πολλές κυβερνήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθιστούν δελεαστική την αγορά, παρά το γεγονός ότι ακόμη παραμένουν ακριβά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.
Οι νέοι καταναλωτές (ηλικίας 18-35 ετών) πρωτοπορούν στην τάση αγοράς νέου αυτοκινήτου, με το 59% να εξετάζει την αγορά του τους επόμενους 12 μήνες. Το ενημερωτικό σημείωμα αναφέρει, εκτός των άλλων, ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών θα αυξηθεί κυρίως μετά την εποχή της υγειονομικής κρίσης. Η Capgemini έχει εντοπίσει ένα μικρό αλλά σημαντικό τμήμα αγοραστών (21%) που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για να αποκτήσουν premium μάρκες. Η στόχευση αυτού του premium τμήματος των καταναλωτών για τις κατασκευάστριες εταιρείες αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πιο επικερδής.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 85% των καταναλωτών σήμερα θέλουν ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ισχυρά φίλτρα αέρα για καθαρότερη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του. Επίσης, οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις καθίστανται αναπόσπαστο μέρος των απαιτήσεων των καταναλωτών. Η έρευνα έδειξε ότι οι μισοί (49%) των καταναλωτών πραγματοποιούν πρώτα διαδικτυακή έρευνα για να βρουν πληροφορίες για τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν. Ωστόσο, περισσότεροι από επτά στους δέκα καταναλωτές που ερωτήθηκαν προτιμούν να επισκεφθούν μία αντιπροσωπεία για να δουν από κοντά τα μοντέλα. Το 80% προτιμά την προσωπική επαφή με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων σε μία αντιπροσωπεία και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης. Τέλος, η πανδημία έχει αυξήσει κατά πολύ τις προσδοκίες των καταναλωτών που σχετίζονται με την υγιεινή και την ψηφιοποίηση των πωλήσεων οχημάτων, καθώς αποτελούν σημαντικό κίνητρο αγοράς έναντι του ανταγωνισμού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.