- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Μόντε Κάρλο - WRC: Νικητής για 8η φορά ο Sebastien Ogier
Το απίστευτο ρεκόρ του οδηγού της Toyota και ό,τι συνέβη την 4η μέρα του θρυλικού αγώνα WRC.
Η Toyota Gazoo Racing μεγάλος νικητής στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος WRC στο Μόντε Κάρλο και ένα μοναδικό ρεκόρ του Ogier.
Την Κυριακή 24/01 ολοκληρώθηκε το Ράλι Μόντε-Κάρλο, η πρώτη στάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2021. Αν και σημαντικά μικρότερο χιλιομετρικά, αν και ιδιαιτέρως περιορισμένο από άποψη οργάνωσης λόγω των ειδικών μέτρων ασφαλείας ενάντια στον Covid-19, υπήρξε παρ’ όλα αυτά εντυπωσιακό, και εντυπωσιακά δύσκολο για τα πληρώματα.
Νικητής ήταν ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris της ομάδας Toyota Gazoo Racing, ο οποίος πήρε την 8η νίκη του στο Μόντε-Κάρλο, ένα ράλι ιδιαιτέρως σημαντικό για αυτόν. Φτάνοντας στον τερματισμό, και λίγο πριν ανέβει στο υψηλότερο βάθρο, εξέφρασε με πρωτοφανή συγκίνηση πόσο σημαντική ήταν αυτή η νίκη τόσο για εκείνον όσο και για τον συνοδηγό του Julien Ingrassia.
Δυστυχώς η ομάδα της Toyota δεν μπόρεσε να κρατήσει και τις 3 θέσεις στο βάθρο, διότι ο Kalle Rovanpera έχασε την 3η θέση νωρίς το πρωί όταν στην πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) είχε ένα κλατάρισμα το οποίο του κόστισε πολύ χρόνο. Έτσι, ο Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος υπήρξε πολύ συνεπής και αποτελεσματικός όλη την ημέρα, βγήκε μπροστά και ανέβηκε στο 3ο βάθρο, προσφέροντας στην ομάδα του, Hyundai Motorsport, πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Τη 2η θέση άξια κατέκτησε ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος όμως είπε στον τερματισμό ότι δεν είναι ευχαριστημένος με τον εαυτό του, και ότι δεν αισθάνθηκε ποτέ να φτάνει το 100% των δυνατοτήτων του σε αυτόν τον αγώνα. «Έπρεπε να είχα υπάρξει πιο ανταγωνιστικός με τον Ogier» είπε στο τέλος. Έχει, όμως, την υπόλοιπη χρονιά για να αποδείξει ότι είναι άξιος αντίπαλος και να γίνει πρωταθλητής, κάτι στο οποίο έφτασε απίστευτα κοντά το 2020.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta της ομάδας M-Sport, υπήρξε πολύ αυστηρός με τον εαυτό του στο τέλος του αγώνα λέγοντας «αυτή υπήρξε η χειρότερη επίδοση της καριέρας μου. Έκανα πολλά λάθη και έπρεπε να τα είχα πάει καλύτερα. Έμαθα από τα λάθη μου και πρέπει να βελτιωθώ, γιατί αυτό απλά δεν είναι αρκετό.»
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.