Κατά 23,7% συρρικνώθηκε η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Τον Δεκέμβριο του 2020 η ζήτηση για νέα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε κατά 3,3%, σε 1.031.070 μονάδες. Ωστόσο, οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν πολύ διαφορετικά αποτελέσματα. Η Ιταλία και η Γαλλία υπέστησαν διψήφιες απώλειες, με τις εγγραφές αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 14,9% και 11,8% αντίστοιχα, τον τελευταίο μήνα του έτους. Αντίθετα, η Γερμανία σημείωσε αύξηση 9,9% και η απόδοση της Ισπανίας παρέμεινε σταθερή, καθώς ο αριθμός των εγγραφών ήταν λίγο πολύ ο ίδιος με τον Δεκέμβριο του 2019.
Εξετάζοντας τα αποτελέσματα του έτους 2020, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 23,7% σε 9,9 εκατομμύρια μονάδες ως άμεσο αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19. Πράγματι, τα μέτρα περιορισμού -συμπεριλαμβανομένων των lockdows και άλλων περιορισμών καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους- είχαν έναν άνευ προηγουμένου αντίκτυπο στις πωλήσεις αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το 2020 σημειώθηκε η μεγαλύτερη ετήσια πτώση της ζήτησης αυτοκινήτων από τότε που ξεκίνησαν να τηρούνται στοιχεία, με τις εγγραφές νέων αυτοκινήτων να μειώνονται κατά 3 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με το 2019. Και οι 27 αγορές της ΕΕ σημείωσαν διψήφια πτώση καθ 'όλη τη διάρκεια του 2020. Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών αυτοκινήτων της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-32,3%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-27,9%) και τη Γαλλία (-25,5%), ενώ οι απώλειες ολόκληρου του έτους ήταν σημαντικές αλλά λιγότερο έντονες στη Γερμανία (-19,1%).
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.