H υβριδική γκάμα της Renault με το νέο Clio Hybrid και το νέο Captur Plug-in Hybrid με τεχνολογία από τα εργαστήρια της Formula 1.
Η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου Clio Hybrid 140hp και του νέου Captur Plug-in Hybrid 160hp, αντίστοιχα, δίνοντας έτσι στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το κατάλληλο μοντέλο για τις δικές τους ανάγκες (μεγάλες αποστάσεις, αστική χρήση, πολλαπλού ρόλου κ.λπ.), ανάλογα με το είδος της τεχνολογίας που προτιμά ο καθένας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 και της κατανάλωσης, ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια.
Η προσέγγιση Renault για την δημιουργία των υβριδικών κινητήρων E-Tech
Η Renault, ως πρωτοπόρος και ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση –τον ακρογωνιαίο λίθο στη σημερινή και μελλοντική δέσμευση του Groupe Renault σχετικά με τη βιώσιμη αυτοκίνηση για τον καθένα– έχει ήδη πουλήσει πάνω από 300.000 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ εξελίσσει αδιάκοπα την τεχνογνωσία της, γεγονός που μεταφράζεται στη δημιουργία των δυναμικών και οικονομικών υβριδικών κινητήρων, τεχνολογίας E-Tech.
Χάρη στη δουλειά που έχει γίνει πάνω στην ανάπτυξη, εκ βάθρων, νέων υβριδικών κινητήρων, και όχι μόνο στην απλή προσαρμογή των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσεως με ηλεκτρικές δυνατότητες, η τεχνολογία E-Tech εξασφαλίζει: αποκλειστικά ηλεκτρική εκκίνηση, ευκολία οδήγησης και οικονομία σε όλες τις συνθήκες, χάρη στο «έξυπνο» multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων και το αποτελεσματικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, αλλά και τη μεγάλη ικανότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας. Όλα τα παραπάνω αποτελούν το επιστέγασμα της άριστης αξιοποίησης της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί και από τη Formula 1.
Το νέο Clio Hybrid αξιοποιεί αυτή την παρακαταθήκη προσφέροντας τη δυνατότητα για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40%, σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε αστικό περιβάλλον κίνησης. Αντίστοιχα, το νέο Captur Plug-in Hybrid μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (κύκλος WLTP) και μέχρι 65 ηλεκτρικά χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).
Γνωρίζοντας τους κινητήρες Renault E-Tech hybrid και plug-in hybrid
Οι κινητήρες Renault E-Tech hybrid και plug-in hybrid έχουν εξελιχθεί και κατοχυρωθεί σαν πατέντα της Renault Engineering. Χρησιμοποιούν τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, ο οποίος έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για την περίπτωση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες –ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator)– και ένα σύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των αλλαγών (τύπος σχεδίασης που είναι γνωστός για την καλύτερη οικονομία και προέρχεται κατευθείαν από την τεράστια εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας της Renault F1).
Το νέο Clio Hybrid των 140 ίππων διαθέτει μία μπαταρία ισχύος 1,2 kWh (230V) που του εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση εκπομπών του CO2, με δυνατότητα 80% αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικό περιβάλλον. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα –όπως και σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο– σε συνδυασμό με τη μεγάλη ικανότητα φόρτισης της μπαταρίας και τον υψηλό βαθμό οικονομίας του συστήματος E-TECH, συμβάλλουν στη επίτευξη της βέλτιστης εκμετάλλευσης της ενέργειας. Αμιγώς ηλεκτρικά, το νέο Clio E-TECH μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 70-75 χλμ.
Το Νέο Captur Plug-in Hybrid των 160 ίππων διαθέτει μπαταρία ισχύος 9,8 kWh (400V) που του εξασφαλίζει αυτονομία έως και 65 χλμ. με 100% ηλεκτροκίνηση σε αστικό περιβάλλον. Ο E-Tech Plug-in κινητήρας και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9,8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το νέο Captur Plug-in Hybrid μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτρικά, έως και 65 χιλιόμετρα σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος (WLTP πόλη). Δηλαδή, έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο, για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα, χωρίς να προβληματίσει καθόλου τον οδηγό του για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται τακτικά.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί ως ενός συμβατικού full hybrid μοντέλου, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης.
Ο συνδυασμός των δύο ηλεκτροκινητήρων, το multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης προσφέρουν μια πληθώρα επιλογών οδήγησης. Η εκκίνηση είναι 100% ηλεκτρική, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει συμπλέκτη, άρα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί κατά την εκκίνηση. Την ίδια στιγμή, η τεχνολογία E-Tech βελτιστοποιεί την ενεργειακή εκμετάλλευση στη φάση της επιβράδυνσης και του φρεναρίσματος.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.