- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Αχ βρε Ναταλία, φωτιές που άναψες...
Ο ιδιοφυής Roland Gumpert δανείστηκε το όνομα της κόρης του για να βαφτίσει το πρώτο επαναστατικό αυτοκίνητο στον κόσμο, μιας και χρησιμοποιεί για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κυψέλες μεθανόλης!
Το Nathalie είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Το όνομά του μπορεί να μη λέει τίποτα στους περισσότερους, αλλά ο Roland Gumpert, ως επικεφαλής του τμήματος Sport & Special Developments για την Audi Sport, ήταν αυτός που σφράγισε τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες του Audi Quattro. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Audi κέρδισε 25 τίτλους rallye και 4 παγκόσμια πρωταθλήματα rallye. Ένα ανήσυχο πνεύμα, που τον θυμόμαστε πριν τις Ειδικές Διαδρομές της Βίτωλης και του Ταρζάν, στο αυτοσχέδιο χώρο service των Quattro στη Μακρακώμη, να κάνει ακόμα και «βουτιές» στον κινητήρα του γερμανικού κύτους για να επιδιορθώσει μία βλάβη!
Το ανήσυχο πνεύμα του Gumpert ήταν αυτό που μετά από πολλά χρόνια, τo 2005, δημιούργησε το Apollo, ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μέχρι το 2013, όταν η Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH κατέθεσε πτώχευση, διακόπτοντας έτσι την παραγωγή του.
Αλλά παραήταν δραστήριος ο συμπαθής Roland για να μείνει άπραγος. Έτσι αναζήτησε ρευστό στην Κίνα και τελικά δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική start up Aiways Group, η οποία κατασκευάζει και δικά της ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που να διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Έτσι, η μία από τις δίδυμες κόρες του Gumpert, η Nathalie, έδωσε το όνομά της στο εγχείρημα το 2017 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε.
Το πρώτο supercar με κυψέλες μεθανόλης είναι πραγματικότητα. Διαθέτει κλωβό ρολού μολυβδαινίου, χρώματος SVG και FIA, ελαφρύ αμάξωμα από άνθρακα, αεροδυναμικά βοηθήματα με γεννήτρια στροβίλων, πίσω πτερύγια και ζάντες αγώνων. Διαθέτει ακόμα τετρακίνηση με 4 κινητήρες στους τέσσερις τροχούς, χειροκίνητο ή αυτόματο sequential κιβώτιο ταχυτήτων και ισχύ 600 kW, ήτοι 555 ίππους.
Η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η Ναταλία παραείναι ζόρικη. Έτσι σημειώνει τελική ταχύτητα πάνω από 300 χλμ./ώρα, επιταχύνει από 0-100 χ.α.ώ. σε 2,5’’, ενώ η ονομαστική εργοστασιακή τιμή της αυτονομίας ορίζεται στη εντυπωσιακή τιμή των 850 χλμ. χωρίς επαναφόρτιση! Συγκεκριμένα, η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Εύρος; Απεριόριστο! Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με μεθανόλη σε μόλις τρία λεπτά. Η μεθανόλη παρέχει ενέργεια χρησιμοποιώντας ηλεκτροχημική αντίδραση, επομένως είναι πολύ ανώτερη από όλα τα γνωστά καύσιμα, καθώς μπορεί να συντεθεί με περιβαλλοντικά ουδέτερο τρόπο. Το αυτοκίνητο ανατροφοδοτείται σε μόλις τρία λεπτά και υπάρχει επαρκής ενέργεια για τη συνέχιση του ταξιδιού σας.
Tην αγωνιστική έκδοση του μοντέλου παρουσίασε η κοινοπραξία RG-Aiways πριν λίγο καιρό στη διάσημη πίστα Nurburgring-Nordslife, γνωστή και ως «Green Hell», με οδηγό, φυσικά, μία γυναίκα, την Τσέχα οδηγό αγώνων Gabriela Jilkova. Αν σας ενδιαφέρει, το κόστος της RG Nathalie εκτιμάται στα 500.000 ευρώ, τιμή την οποία εκτοξεύει σε αυτό το ύψος η πανάκριβη πλατίνα στη μεμβράνη της κυψέλης καυσίμου. Τεχνολογία είναι αυτή...
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.