- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Honda CR-V
Νέα έκδοση του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV, ένα επετειακό μοντέλο, αφού η Honda γιορτάζει τα 70 χρόνια από την ίδρυσή της!
Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV. Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact SUV προτίθεται να ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών, με βελτιωμένα και μοναδικά χαρακτηριστικά. Το νέο CR-V προσφέρει τώρα μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με ανώτερη ποιότητα να χαρακτηρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV, και μία εξελιγμένη, σπορ και προηγμένη σχεδίαση. Είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας κύλισης σε κάθε επιφάνεια, ενώ οι σχεδιαστές του δημιούργησαν ένα σύγχρονο και δυναμικό SUV που είναι και ιδιαίτερα λειτουργικό. Κάτι πολύ λογικό, μια και η Honda είχε στόχο ένα ποιοτικό και προηγμένο όχημα, με καθαρό και σύγχρονο στυλ χωρίς περιττές γραμμές. Από τις βασικές αλλαγές ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 32mm, κάτι που δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό για επιβάτες και χώρο αποσκευών. Το ενδιαφέρον είναι ότι διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, αλλά και σε πενταθέσια και επταθέσια έκδοση.
Βελτιωμένη άνεση, πρακτικότητα και συνδεσιμότητα
Η αύξηση των διατάσεων έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη μεγάλων χώρων μια και στην καμπίνα, ακόμα και υψηλόσωμοι ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση. Παράλληλα οι διαθέσιμοι για αντικείμενα χώροι έγιναν ακόμα μεγαλύτεροι εμπρός-πίσω (561 λίτρα στο πορτμπαγκάζ), ενώ σημαντικό ρόλο στην πρακτικότητα του αυτοκινήτου παίζουν οι έξυπνες λύσεις, που ξεκινούν με τον εύκολο τρόπο διαμόρφωσης των πίσω καθισμάτων, το νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων που επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.
Ιδιαίτερης σημασίας πλέον και η ύπαρξη θυρών USB για ταχεία φόρτιση για τους πίσω επιβάτες, ενώ η Honda έχει εκλογικεύσει τη διάταξη της οθόνης που περιλαμβάνει μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι.
Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda CONNECT στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple Car Play και Android Auto.
Σύμφωνα δε με τη φιλοσοφία της Honda «Ασφάλεια για Όλους», όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου CR-V, ενώ μέσω του Honda Sensing αντιπροσωπεύεται μία πλήρης σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
Στον δρόμο
Το νέο CR-V διατίθεται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων VTEC Turbo που αποδίδει 173 ίππους όταν συνεργάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 193 ίππους στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT το πρόσφατο τεχνολογικά κιβώτιο CVT της Honda που προσφέρει πιο άμεση, γραμμική αίσθηση μετάδοσης.
Το πλαίσιο που ενισχύθηκε σε όλη την έκτασή του από νέα γενιά ατσαλιούυπερυψηλής αντοχής που του έδωσε μεγάλη στρεπτική ακαμψία, (τα εξελιγμένα silent block σε όλο το αμάξωμα παίζουν καθοριστικό ρόλο) ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δείχνει ότι πολύ δύσκολα θα ενοχληθούν οι επιβαίνοντες στην καμπίνα του CR-V, ακόμα και όταν περνάει επάνω από εγκάρσια χαντάκια. Τεράστιο ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή, έπαιξαν και τα διπλής ενέργειας αμορτισέρ, αλλά και η εν γένει πολύ καλή γεωμετρία των αναρτήσεων.
Επιπλέον, η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda –RealTime AWD με Intelligent Control System– σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.
Κοστίζει
Η τιμή της δικίνητης, πενταθέσιας έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αρχίζει από 33.650 ευρώ, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις αρχίζουν από 36.550 ευρώ.
Info
Πληροφορίες για το νέο Honda CR-Vστο: http://crv.honda-cars.gr/#intro
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.