- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Σε μία λαμπρή εκδήλωση διαρκείας ημερών στην Μαρίνα Φλοίσβου, η Mercedes-Benz Ελλάς, παρουσίασε στο Ελληνικό κοινό τη νέα A-Class!
Τι είναι
> Η τέταρτη γενιά της Mercedes-Benz A-Class που αποκτά ακόμη πιο νεανικό και δυναμικό χαρακτήρα και γίνεται ταυτόχρονα τόσο ώριμη και άνετη όσο ποτέ άλλοτε!
> Η νέα A-Class επανακαθορίζει την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας στην compact κατηγορία και προκαλεί επανάσταση με τον εσωτερικό σχεδιασμό και την πρωτοποριακή τεχνολογία της. Χάρη στο νέο διαδραστικό σύστημα τηλεματικής MBUX δίνει νέα διάσταση στην εμπειρία του χρήστη και εντυπωσιάζει με τις επιπλέον λειτουργίες και τα συστήματα που προσφέρει και που μέχρι πρότινος εξόπλιζαν μεγαλύτερα μοντέλα στην γκάμα της Mercedes-Benz.
Γνωριμία
> Η εσωτερική αρχιτεκτονική χαρακτηρίζεται από την πρωτοποριακή σχεδίαση του ταμπλό: για πρώτη φορά, καταργείται τελείως το κάλυπτρο πάνω από το κόκπιτ. Έτσι, το κυρίως τμήμα του ταμπλό σε σχήμα φτερού εκτείνεται αδιάκοπα από τη μία μπροστινή πόρτα μέχρι την άλλη. Η οθόνη Widescreen (προαιρετικά) είναι τελείως ελεύθερη. Άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο είναι τα σπορτίφ στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τουρμπίνα.
> Το ταμπλό χωρίζεται σε δύο τρισδιάστατα, οριζόντια τμήματα: το κάτω τμήμα διαχωρίζεται οπτικά από το επάνω τμήμα του ταμπλό με ένα «αυλάκι» και μοιάζει να αιωρείται μπροστά από το ταμπλό. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός ενισχύει αυτό το αποτέλεσμα, τονίζοντας την αίσθηση του αιωρούμενου στοιχείου. Τα 64 χρώματα του προαιρετικού ατμοσφαιρικού φωτισμού προσφέρουν πενταπλάσιους χρωματισμούς σε σχέση με πριν: τα διάφορα χρώματα συνθέτουν δέκα χρωματικούς συνδυασμούς, για να προσφέρουν πρωτοποριακό φωτισμό με θεαματικές εναλλαγές χρωμάτων.
> Η τελείως ελεύθερη οθόνη διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: με δύο οθόνες 7 ιντσών (17.78 cm), με μία οθόνη 7 ιντσών και μία οθόνη 10,25 ιντσών (26 cm), και με δύο οθόνες 10,25 ιντσών.
> Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών πίσω από τα πίσω καθίσματα είναι 370 λίτρα – αυξημένος κατά 29 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
> Για τη νέα Α-Class στην Ελλάδα διατίθενται δύο διαφορετικοί τύποι καθισμάτων: το κάθισμα comfort και το σπορ κάθισμα με ενιαία εμφάνιση.
> Η νέα A-Class είναι εξοπλισμένη με τα πλέον σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχοντας συνεργατική υποστήριξη στον οδηγό και εκτοξεύοντας την ενεργητική ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο για αυτή την κατηγορία, με λειτουργίες δανεισμένες από την S‑Class, ενώ για πρώτη φορά, η A-Class έχει τη δυνατότητα να οδηγεί ημί-αυτόνομα.
> Η νέα A-Class ήρθε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμη προς παραγγελία στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές: A 200 με τιμή από 32.605 ευρώ, Α 250 Auto από 44.120 ευρώ και Α 180 d Auto από 32.288 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.