- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Renault Megane: Σύγχρονο, ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο!
Tο Megane είναι ένα άρτιο αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει στο έπακρο τα 120 πλούσια χρόνια ιστορίας της Renault. Η οποία το προίκισε με ό,τι θα μπορούσε να αναζητήσει κάποιος σε όχημα της κατηγορίας του.
Μία από τις απολαβές των σημερινών αγοραστών αυτοκινήτων είναι το ότι στην αγορά βρίσκει κανείς εξαιρετικά αυτοκίνητα που, χωρίς δυσκολία, θα μπορούσε να χαρακτηρίσει ως οριακά τέλεια οχήματα μεταφοράς. Ένα από αυτά είναι αναμφίβολα και το Renault Megane. Ένα σύγχρονο, πλήρες τεχνολογιών και εξοπλισμού αυτοκίνητο που υποστηρίζει με πειθώ, αρτιότητα, αλλά και σαφήνεια την υπόθεση family mobility.
Πριν προχωρήσουμε στην αναλογική περιγραφή του μοντέλου, οφείλουμε να καταθέσουμε την προσωπική μας άποψη για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Το Megane 1.5 dCi στην έκδοση GT-Line. Τι μας έμεινε ως συμπέρασμα; Η αίσθηση που πηγάζει από την εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και την πειθώ που σου προσδίδει η ροπή του κινητήρα, όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις στροφές και εκκρίσεις αδρεναλίνης. Τα υπόλοιπα; Για να τα ανακαλύψουμε μαζί…
Το Megane προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένης οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Megane εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ηχομόνωση της καμπίνας προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια. Σημειώνουμε ότι με το μεταξόνιο να έχει φτάσει τα 2,67 μέτρα οι χώροι για τους επιβάτες έχουν αυξηθεί, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 384 λίτρα (διαθέσιμα με κανονική ρεζέρβα), αποτελώντας έναν από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
Παράλληλα, η εν γένει κορυφαία οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών.
Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, κινούσε ο diesel κινητήρας Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, απόδοσης 110 ίππων και 260Nm ροπής από τις 1.750rpm.
Ο κινητήρας Energy dCi 110 τοποθετεί το νέο Megane ανάμεσα στους ηγέτες της κατηγορίας όσον αφορά τις εκπομπές CO2 (95γρ./χλμ.) και την κατανάλωση καυσίμου (3,7 λίτρα/100 χλμ.). Το συγκεκριμένο σύνολο κερδίζει την υπογραφή ECO2, χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.
Να σημειώσουμε ότι η έκδοση GT-Line έχει στοιχεία από τη sport έκδοση GT, δανειζόμενη εξωτερικά και διακοσμητικά στοιχεία από αυτήν, σε επίπεδο αισθητικής, καθισμάτων και εξοπλισμού. Σημαντικό βοήθημα στον οδηγό, η δυνατότητα επιλογής από τα πέντε προγράμματα οδήγησης, Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco, ενώ αυτό που θα σας αποζημιώσει είναι τα μπάκετ καθίσματα που σε προδιαθέτουν με το καλημέρα για την προσέγγιση των συμφώνων GT.
Η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας Renault Megane 1.5 dCi 110hp GT-Line αρχίζει από €21.620, η τιμή της αρχικής έκδοσης βενζίνης 1.2 TCe 100hp Authentic από €16.390, ενώ η αντίστοιχη της πετρελαιοκίνητης έκδοσης 1.5 dCi 90hp από €16.890.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.