- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
SsangYong Tivoli LPG
Το premium crossover της κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων διατίθεται και με σύστημα υγραεριοκίνησης
Τι είναι
> Το premium crossover της κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων, που διατίθεται και με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO» LPG.
Γνωριμία
> Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να έχει ανέβει, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Και εάν είχατε απορίες για την οποιαδήποτε τεχνική αρτιότητα για την τοποθέτηση ενός σχετικού «κιτ υγραεριοκίνησης» σε ήδη υπάρχον όχημα, εν προκειμένω έχουμε την εργοστασιακή διάθεση μοντέλων της SsangYong που τοποθετούν τέτοιο σύστημα από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.
> Έτσι, τα SsangYong Tivoli & XLV, αποτελούν πλέον τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρες βενζίνης (128PS), πετρελαίου (116PS) και βενζίνης-υγραερίου (128PS). Οι εκδόσεις «ECO» των Tivoli συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
> Εξοπλισμένο με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν μειώνει καθόλου τον μεγάλο χώρο αποσκευών με τα 423 λίτρα, το SUV της SsangYong, διπλασιάζει, σχεδόν, την αυτονομία του, η οποία ανέρχεται κοντά στα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).
> Σε επίπεδο σχεδίασης, τίποτα δεν προδίδει την διαφορετικότητα του μοντέλου, μια και το στόμιο πλήρωσης του υγραερίου, βρίσκεται μαζί με εκείνο της βενζίνης.
> Οι εκδόσεις «ECO» του SsangYong Tivoli, διατηρούν ατόφια την πλήρη 5ετή εργοστασιακή τους εγγύηση συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης. Παράλληλα, επωφελούνται και των πλεονεκτημάτων του προγράμματος Εγγύησης Επαναγοράς 55 μηνών.
> Σε ετήσια βάση ή κάθε 15.000 χλμ. πραγματοποιείται συντήρηση και έλεγχος όλης της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης, με στόχο την άρτια λειτουργία του κινητήρα.
> Το μοντέλο της δοκιμής μας φορούσε τον 1.6 λίτρων κινητήρα βενζίνης με την προσθήκη του συστήματος υγραεριοκίνησης, ενώ η κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματο κιβωτίου έξι σχέσεων.
> Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, και πουθενά δεν επηρεάζεται από το όποιο επιπλέον βάρος του αρωγού συστήματος κίνησης. Τέλος ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με το κιβώτιο ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι διαφορά στην απόδοση όταν αντί για βενζίνη επιλέξεις να καίει υγραέριο.
Κοστίζει
> Οι τιμές για το SsangYong Tivoli ECO LPG, αρχίζουν από τις 17.540 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.