- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το HR-V είναι Μία πρόταση της Honda στην κατηγορία των crossover, με χαρακτηριστική εμφάνιση coupé, στιβαρότητα SUV, χώρους και πολυμορφικότητα ενός MPV.
Το HR-V απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς εργένηδες και ζευγάρια που δεν έχουν δημιουργήσει ακόμα οικογένεια, ενδιαφέρονται για το lifestyle και παρακολουθούν τις τάσεις του design.
Στο εσωτερικό, το νέο HR-V προσφέρει στους επιβάτες ευρυχωρία και χάρη στο καινοτόμο σύστημα Magic Seat της Honda μεγάλη ευελιξία. Μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας και σοφιστικέ στυλ προσδιορίζουν το εσωτερικό του HR-V, όπου οι σχεδιαστές της Honda συνδύασαν την πλούσια ευρυχωρία με την αίσθηση ενός σπορ μοντέλου.

Ξεχωρίζουν οι πολύ άνετοι χώροι για 4 ενήλικες επιβάτες, οι πολλές πρακτικές μικροθήκες, αλλά και τα πίσω καθίσματα τεχνολογίας «Magic Seats» που σηκώνονται και αναδιπλώνονται. Το διαμέρισμα αποσκευών –με διπλό δάπεδο- έχει χωρητικότητα 470 λίτρων.

Το HR-V της δοκιμής μας κινούσε ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC, απόδοσης 130 ίππων, που συνδυάζονταν με 7-τάχυτο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με αυτόματη λειτουργία ή manual μέσω χειριστηρίων πίσω από το τιμόνι, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να κάνει τις αλλαγές. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,7’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα στα 190 χλμ/ώρα. Η εργοστασιακή τιμή μικτής κατανάλωσης ορίζεται στα 5,6 λίτρα/100 χλμ.
Οι τιμές για την βενζινοκίνητη έκδοση 1.5 i-VTEC 2WD CVT αρχίζουν από 26.750 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.