- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τι είναι
> Το Porsche Driving Experience είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα που διοργανώνει εδώ και μία δεκαετία η Porsche με σκοπό να επικοινωνήσει τα προϊόντα της σε δημοσιογράφους, όντας σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον όπως είναι ένα αυτοκινητοδρόμιο, αλλά και στους ήδη υπάρχοντες ή και μελλοντικούς πελάτες της μάρκας.
Τοποθεσία
> Βρεθήκαμε στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών (την μοναδική «πίστα» στοιχειωδών προδιαγραφών στην χώρα μας) προσκεκλημένοι της Μοτοδυναμικής Α.Ε του επίσημου εισαγωγέα της Porsche στην Ελλάδα. Η πρόσκληση αυτή ήταν στα πλαίσια του πρώτου σταθμού του Porsche Driving Experience στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο οποίος ήταν η Θεσσαλονίκη.
Τι οδηγήσαμε
> Την αφρόκρεμα της μάρκας, που περιελάμβανε μία απόλυτα αντιπροσωπευτική γκάμα μοντέλων, σε δυνατότητες και επιδόσεις. Με λίγα λόγια οδηγήσαμε τα 718 Boxster S, 718 Cayman S, 911 Turbo, Panamera Turbo και Macan Turbo Performance.
Στην πολύωρη παραμονή μας στο αυτοκινητοδρόμιο, οδηγήσαμε το κάθε μοντέλο για δύο γύρους, ο ένας αναγνωριστικός και ο δεύτερος κάπως πιο γρήγορος, πάντα με την καθοδήγηση-εποπτεία επαγγελματία οδηγού αγώνων ο οποίος προπορεύονταν δίνοντας τον ρυθμό. Οι προσπεράσεις απαγορεύονταν, μιας και στόχος της εκδήλωσης ήταν να ζήσουμε την εμπειρία οδήγησης τόσο εξεζητημένων αυτοκινήτων και να εντοπίσουμε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον και όχι ο συναγωνισμός.
Όπως και να 'χει όμως, σε ένα τέτοιο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, «μιλήσαμε» με τα αποθεματικά της αδρεναλίνης μας και καθότι δεν υπήρχαν περιοριστικά στόμια στην δοσολογία των ιπποδυνάμεων, το ζήσαμε και για εσάς!
Παρέλαση «1.880 αλόγων» στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών

> 911 Turbo
Ονειρική εικόνα, απόκοσμος ήχος και εντυπωσιακές ικανότητες σε πρόσφυση και επιδόσεις. Με τον boxer (επίπεδο) 6-κύλιδρο κινητήρα που αποδίδει 540 ίππους, η 911 Turbo με ενεργή τετρακίνηση, ηλεκτροϋδραυλικό, πολύδισκο συμπλέκτη (PTM), κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού δίσκου και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), είναι ένα θαύμα τεχνολογίας. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3’’…

> 718 Cayman S
Η «μικρή» Porsche με τον νέο, 2.5 λίτρων turbo boxer κινητήρα των 350 ίππων που συνεργάζεται με PDK κιβώτιο 7 σχέσεων και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4’’. «Παιχνιδιάρικη» και διασκεδαστική όσο χρειάζεται, όσο και η «αδελφή» της 718 Boxster S.

> Macan Turbo Performance
Το «compact» πολυτελές SUV της Porsche. Με κινητήρα V6 biturbo 3.2 λίτρων απόδοσης 440 ίππων στην έκδοση Performance, που οδηγήσαμε, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4’’

> Panamera Turbo
Οικογενειακή πολυτελής τετραθέσια λιμουζίνα, με οθόνες εμπρός-πίσω και πληθώρα τεχνολογιών. V8 turbo κινητήρας απόδοσης 550 ίππων, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση, αερανάρτηση και κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη που επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8’’, ενώ ξεχωρίζει ο εντυπωσιακός τρόπος ανοίγματος και αναδίπλωσης της πίσω αεροτομής.
(Φωτογραφίες: Γιώργος & Χρήστος Καραγιωργάκης)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.