- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Citroen: Από τον όλεθρο, στον θρίαμβο
Η νίκη της στο Ράλι Μεξικού θα μείνει στην ιστορία…
«Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτα» λέει μία ελληνική παροιμία και τι καλύτερη εφαρμογή (εν προκειμένω) από την απροσδόκητη εξέλιξη του 3ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) που έγινε στο Μεξικό…
Πρωταγωνιστές στο υπό εξέλιξη δράμα στη μόλις τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, το Citroen C3 WRC και οδηγός της Kris Meeke, οι οποίοι έγραψαν ιστορία με το απίστευτο τρόπο που τερμάτισαν στο Μεξικό, κατακτώντας την πρώτη θέση, που είναι και η πρώτη νίκη της χρονιάς για την αγωνιστική ομάδα της Citroen!
Μόλις 750 μέτρα πριν τη γραμμή του τερματισμού της Ε.Δ., ο Kris Meeke είχε μια έξοδο που παραλίγο να του κοστίσει τη νίκη στον αγώνα, αφού ακολούθησαν μερικά δευτερόλεπτα... αγχώδους περιπλάνησης στον παρακείμενο χώρο στάθμευσης.
Ο βόρειο Ιρλανδός οδηγός, από ολέθριο λάθος του, έχασε τον έλεγχο του C3 σε μια παρατεταμένη δεξιά, τέσσερις στροφές πριν τον τερματισμό και τον θρίαμβο, μιας και προηγούνταν στο Ράλι Μεξικού από τη αρχή του αγώνα. Η εικόνα στη συνέχεια είναι χαρακτηριστική. Ο Meeke με το Citroen C3 WRC πέρασε ξυστά από δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε χώρο στάθμευσης. Συνέχισε μέσα στο πάρκινγκ, πιθανότατα λόγω αποπροσανατολισμού, αντί να βγει αμέσως ξανά στο δρόμο και αφού πραγματοποίησε ένα σλάλομ ανάμεσα στα παρκαρισμένα, βρήκε μια δίοδο για επαναφορά του αυτοκινήτου στην τελευταία ειδική.


Κόστος 20’’ περίπου και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, που όμως δεν στάθηκαν ικανά να του στερήσουν τη νίκη…
Στο service park και στο κέντρο επιχειρήσεων της Citroen Racing, κραυγές ανακούφισης και επευφημίες από την απροσδόκητη αυτή εξέλιξη που ανέτρεψε κάθε προηγούμενη πρόβλεψη! Οι υπόλοιποι οδηγοί που παρακολουθούσαν στα μόνιτορ μετά το δικό τους τερματισμό, απλά δεν πίστευαν αυτό που μόλις είδαν!
Η ανέκφραστη στάση του πληρώματος στο βάθρο (οι δυο δεξιά, ο συνοδηγός Paul Nagle και ο οδηγός Kris Meeke) στην τελευταία φωτό, είναι χαρακτηριστική του σοκ που βίωσαν…
Η δήλωση του αγώνα, αλλά πιθανόν και μοναδική στην ιστορία των ράλι, ανήκει στον οδηγό: «Έκανα ένα λάθος, ένα μεγάλο λάθος σε μία γρήγορη δεξιά στροφή και βγήκαμε σε ένα χωράφι με παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Μετά από αυτό ήμουν στα χέρια των Θεών.»

Οι φωτογραφίες είναι από την κάλυψη του αγώνα από το ελικόπτερο του WRC, ενώ αξίζει να δείτε στο ακόλουθο link την επίμαχη σκηνή: https://www.youtube.com/watch?v=8mRoZBmnbPU






ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.