- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Smart ForFour
Ένα αυτοκίνητο πόλης και όχι μόνο που απευθύνεται σε όλους όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό
Τι είναι
> Η τετραθέσια πεντάπορτη έκδοση δεύτερης γενιάς του αειθαλούς smart
> Ένα αυτοκίνητο πόλης και όχι μόνο που απευθύνεται σε όλους όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό
Ξεχωρίζει για
> Το concept τοποθέτησης του κινητήρα στο πίσω μέρος, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της smart και προσφέρεται για πρώτη φορά και στο τετραθέσιο smart forfour
> Το ότι είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κυκλοφορίας στην πόλη
> Την εξαιρετική ευελιξία και ιδανική χρήση του χώρου
Silicon Valley
> Έγχρωμη οθόνη αφής 3,5 ιντσών και συστήματα πολυμέσων που πληρούν τα στάνταρ, με την πλήρη ενσωμάτωση smartphones, την πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο και τη διαισθητική λειτουργία.
> Για πρώτη φορά, το smart προσφέρει το ηχοσύστημα JBL, το οποίο περιλαμβάνει έναν ενισχυτή 8 καναλιών DSP (320 W) και συνολικά δώδεκα (forfour) ηχεία υψηλής απόδοσης παρέχουν εξαιρετική ακουστική απόλαυση.
> Το smart cross connect είναι μια επαναστατική νέα εφαρμογή που διατίθεται δωρεάν στους πελάτες της smart και που προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες κατά τη διάρκεια της κίνησης αλλά και εκτός του αυτοκινήτου.
Safety First
> Το σύστημα Crosswind Assist που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό είναι σε θέση να εκτονώσει τέτοιες επικίνδυνες καταστάσεις σε περίπτωση ισχυρών πλάγιων ανέμων.
> Το σύστημα Lane Keeping Assist (προαιρετικός εξοπλισμός)
> Το αμάξωμα της νέας σειράς και ο κλωβός ασφαλείας tridion έχουν εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, έτσι ώστε να πληρούν τις πιο αυστηρές απαιτήσεις ασφαλείας των crash tests ενώ το νέο smart fortwo πέρασε από τις ίδιες φάσεις ανάπτυξης όπως η νέα Mercedes-Benz C-Class.
> Διατίθεται με αερόσακο οδηγού, συνοδηγού, γονάτων και πλευρικούς αερόσακους (κεφαλιού-θώρακα), στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το σύστημα στερέωσης ISOFIX με χαρακτηριστικά TopTether στο κάθισμα του συνοδηγού στο fortwo και στα πίσω καθίσματα.
Κινείται
> Από 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.000 κ.εκ., ισχύος 60, 71 και 0.9 λίτρων 90 ίππων
> Ο βενζινοκινητήρας των 999 κ.εκ. έχει ισχύ 71 ίππους / 6.000 σ.α.λ., και ροπή: 91 N.m/2.850 σ.α.λ.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 150 χλμ/ώρα
> Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή με αυτόματο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη twinamic.
> Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης μικτού κύκλου είναι 4,2 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 (μικτός κύκλος) είναι 97 χγρμ/χλμ
Στρίβει
> Οι μηχανικοί έχουν σχεδιάσει μια νέα ανάρτηση McPherson για τον εμπρός άξονα, ενώ τα ρουλεμάν διεύθυνσης και άνεσης συνεισφέρουν σημαντικά στην μεγαλύτερη συνολική διαδρομή της πίσω ανάρτησης. Έτσι το νέο smart είναι σαφώς πιο ομαλό σε ανώμαλες επιφάνειες απ΄ ότι στο παρελθόν. Τα συστήματα ABS, ASR και ESP είναι διαθέσιμα να παρέμβουν στα κρίσιμα όρια της πρόσφυσης στο οδόστρωμα. Η λειτουργία hill hold καθώς και το σύστημα υποβοήθησης πέδησης είναι ενταγμένα στο σύστημα των αποδοτικών φρένων.
Χωράει
> Ο διαθέσιμος χώρος του πορτμπαγκάζ είναι 185 λίτρα
> Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν και δημιουργείται μία επιφάνεια φόρτωσης 1285 x 996 mm με όγκο φόρτωσης μέχρι 975 λίτρα – πράγμα που το καθιστά σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Κοστίζει
> Το μοντέλο smart forfour 61 από 10.900 ευρώ και το forfour 71 από 12.800 ευρώ
Κάτι άλλο;
> Οι κοντοί πρόβολοι, το ελάχιστο μήκος και μεγάλη γωνία στρέψης. Όσον αφορά τον κύκλο στροφής, το νέο smart forfour: από τοίχο σε τοίχο: 8,65 μ (από κράσπεδο σε κράσπεδο) και 8,95 μ (από τοίχο σε τοίχο).
> Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω, δίνει την ευχέρεια για σχεδόν κάθετο στρίψιμο των εμπρός τροχών!
> Οι πίσω πόρτες που ανοίγουν κατά σχεδόν 90 ° για το smart forfour και η αναδίπλωση της πλάτης του καθίσματος συνοδηγού που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
> Οι υψηλής ποιότητας υφασμάτινες επιφάνειες είναι πολύ ευχάριστες στην αφή και θυμίζουν τα πλέγματα που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα αθλητικά παπούτσια
Προβληματίζει
> Tο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα
FAST LANE
Volkswagen
Στην Μάνη έγινε η Ελληνική παρουσίαση του νέου VW Tiguan. Η 2η γενιά του Tiguan, είναι το πρώτο SUV του ομίλου Volkswagen του οποίου ο σχεδιασμός βασίστηκε εξολοκλήρου στην πλατφόρμα MQB. Χάρη στην άριστη εκμετάλλευση των χώρων, το νέο Tiguan προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Οι τρείς επιβάτες στο πίσω κάθισμα, έχουν στη διάθεσή τους 29χλστ. περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 50 λίτρα (συνολικά 420 λίτρα), ενώ σε όλες τις εκδόσεις, η ρεζέρβα ασφαλείας είναι βασικός εξοπλισμός. Το Νέο Tiguan εφοδιάζεται με κινητήρες που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά, όπως 1.4 TSI και 1.6 TDI, ενώ θα διαθέτει και κορυφαίων επιδόσεων κινητήρες όπως τον 2.0 TSI 180PS και τους 2.0 TDI 190PS & 240PS. Το Νέο Tiguan προσφέρεται με τιμή εκκίνησης 24.950€. Επίσης να αναφερθεί ότι η χρέωση του κιβωτίου DSG κυμαίνεται από 1.300€ - 1.550€ (ανάλογα των κυβισμό) όπως και της τετρακίνησης 4Motion από 800€ - 1.000€.
Renault
To ολοκαίνουργιο Kadjar τπου οποθετεί την Renault στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, παρουσιάστηκε στην Αττική πρόσφατα. Το Kadjar αναζητεί την εμπορική του πορεία, προσφέροντας στον υποψήφιο αγοραστή, έναν πλούσιο συνδυασμό χαρακτηριστικών από τρεις κατηγορίες: Από τα SUV δανείζεται την απόσταση των 20 εκ. από το έδαφος, τις γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης των 18’’ και 28’’ αντίστοιχα, τις ράγες οροφής και τους μεγάλους τροχούς, δυνατότητα επιλογής μεταξύ δικίνητης (4Χ2) ή τετρακίνητης (4Χ4) έκδοσης και την αντοχή για να ανταπεξέρχεται σε εκτός δρόμου απαιτήσεις. Από τα sedan δανείζεται το άνετο, ποιοτικό και λειτουργικό εσωτερικό, συστήματα ασφάλειας, ευρεία επιλογή σε κινητήρες για οικονομία, επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων και από την κατηγορία wagon, το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού και τον μεγάλο χώρο αποσκευών των 472 λίτρων! Σε επίπεδο κινητήρων, διατίθεται με τους πετρελαιοκινητήρες Energy dCi 110 και Energy dCi 130, όπως και με τον ο βενζινοκινητήρα 1.2 Energy TCe 130, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις του επωφελούνται από το σύστημα ETC (Electronic Traction Control) που εξελίχθηκε από την Renault – Nissan Alliance. Η τιμή του Renault Kadjar 1.2 Energy TCe 130 αρχίζει από τις 20.850 ευρώ.
Honda
Όταν παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο, το Honda Civic Type R σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας νέας εποχής μοντέλων υψηλών επιδόσεων για τη Honda. Βασισμένη στο αγωνιστικό DNA της μάρκας, δημιούργησε την κορυφαία έκδοση της οικογένειας Civic. To σπορ μοντέλο της Honda βρέθηκε για λίγες ημέρες και στην Ελλάδα και μας δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσουμε για κάμποσους γύρους στην πίστα των Μεγάρων και να έχουμε έτσι μία πρώτη γεύση για τις δυνατότητές του. Το Civic Type R υιοθετεί την πρώτη εφαρμογή του νέου κινητήρα 2.0-litre VTEC Turbo της Honda, δυναμικό λειτουργικό στυλ και καινοτόμες τεχνολογίες πλαισίου. Ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών προσφέρει μία από τις πιο απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες ανεξαρτήτως κατηγορίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.