Life

YOLO: Πεθαίνεις μονάχα μια φορά

Ένα γραφείο κηδειών στη Θεσσαλονίκη βρίσκει ένα αστείο σλόγκαν του θανατά

4754-202316.jpeg
Στέφανος Τσιτσόπουλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
124280-278898.JPG

Μια είδηση που μας χαρο-ποίησε, μια διαφημιστική outdoor καμπάνια επί της Τσιμισκή, κυριολεκτικά θανατερή! Στον ακήρυχτο πόλεμο εναντίον του κηδειοκράτορα Φάνη Μπαμπούλα, γνωστού για τις καινοτόμες ιδέες του σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας περί του μαύρου επέκεινα, ο οίκος τελετών Γκέσιου «αντεπιτίθεται» με απίστευτη καινοτομία, εξωστρέφεια και start up αντίληψη: You Only Live Once!

Για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας και γνώστες της θεσσαλονικιώτικης αγοράς «άλλης ζωής», δεν αποτελεί έκπληξη, μιας και η συγκεκριμένη «αγορά» είναι η μόνη που ανθεί και βλέπει τις «πωλήσεις» της να ακολουθούν ανοδική πορεία, σε αντίθεση με το κόνσεπτ «κάθοδος» που υπηρετούν. Θα μπουν στο παιχνίδι και οι μεγάλοι στρατηγικοί επενδυτές «Σκιερός» και «Αχρείαστος»;

Η Athens Voice ρώτησε επαγγελματίες της επικοινωνίας να της εξηγήσουν τα μυστικά αυτού του τολμηρού και «επιθετικής» χαράς μάρκετινγκ. Είπαν: «Το ζητούμενο στην επικερδή αγορά φερετροπροϊόντων “Μπρρρ, δάγκωσε τη γλώσσα σου γρουσούζη”, είναι οι μελλοντικοί καταναλωτές και αγοραστές των συγκεκριμένων πακέτων “επεκεινα-νίας” να επενδύσουν σε αυτόν που τη μαύρη και απεχθή ιδέα του θανάτου θα την αντιστρέψει μεταμορφώνοντάς την σε απόλυτη εμπειρίας χαράς και ζωής». Πέθανε και άσε τους άλλους να ζουν.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT
Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT

Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.