- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Μπλέικ Λάιβλι: Συντονίστρια οικειότητας καίει τον Μπαλντόνι
Στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ για το σκάνδαλο του It Ends With Us ακούστηκε μία ψύχραιμη, επαγγελματική και αντικειμενική φωνή
Όσα λέει η ειδικός για την επίμαχη σκηνή φιλιού μεταξύ Λάιβλι και Μπαλντόνι
Τι εντύπωση σχηματίζει για τη σχέση Μπλέικ Λάιβλι και Τζάστιν Μπαλντόνι μία συντονίστρια οικειότητας που παρακολούθησε το επίμαχο υλικό μεταξύ των δύο που έχει δοθεί στη δημοσιότητα και που πρακτικά θα κρίνει την αγωγή για σεξουαλική παρενόχληση της ηθοποιού από τον συμπρωταγωνιστή της και παραγωγό της ταινίας ItEndsWithUs
Ο λόγος για τη Mia Schachter, της οποίας η άποψη ζητήθηκε στο πλαίσιο του νέου ντοκιμαντέρ “He Said, She Said: Blake Lively vs Justin Baldoni”, το οποίο προσπαθεί να ρίξει φως σε μία πρωτοφανή διαμάχη ανάμεσα σε δύο ηθοποιούς, που δεν περίμεναν καν την πρεμιέρα της ταινίας τους για να ξεκινήσει ο ένας τις εχθροπραξίες εναντίον του άλλου.
«Από την ανάγνωση των μηνυμάτων τους, έχω την αίσθηση ότι, σε ένα σημείο, υπήρχε πραγματική αγάπη μεταξύ τους και κάτι που έμοιαζε με φιλία», δήλωσε η Schachter στο ντοκιμαντέρ, το οποίο παρουσιάζει το υλικό που έχει δοθεί –και μέσα από τις δύο αγωγές- στη δημοσιότητα, ωστόσο, ζητώντας πλέον τη γνώση και την εμπειρία ειδικών για το τι μπορεί να πήγε τόσο στραβά σε αυτή τη συνεργασία.
Και ενώ μέχρι ενός σημείου τα μηνύματα που ανταλλάζουν οι δύο πρωταγωνιστές φαίνεται να είναι γεμάτα διάθεση συνεργασίας, χιούμορ, ίσως και λίγο φλερτ, αυτό που συνέβη το καλοκαίρι του 2024 δεν το περίμενε κανείς, όπως κανείς δεν περίμενε και την αγωγή της Λάιβλι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, όπου πλέον γινόταν ξεκάθαρα λόγος για σεξουαλική παρενόχληση, μοχθηρή εκστρατεία μέσω των media που αποσκοπούσε στη δολοφονία χαρακτήρα της και τοξικές εργασιακές συνθήκες.
Κατά τη Λάιβλι, ο Μπαλντόνι αυτοσχεδίαζε σκηνές φιλιού, οι οποίες διαρκούσαν περισσότερο από το προβλεπόμενο, επιχείρησε να προσθέσει περισσότερες σκηνές σεξ από αυτές που περιείχε το σενάριο, ενώ βάσει της ίδιας αγωγής δεν υπήρχε συντονιστής οικειότητας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Στην ανταγωγή του ο Μπαλντόνι έναν μήνα μετά είχε αρνηθεί κάθε ισχυρισμό της συμπρωταγωνίστριάς του και μάλιστα προσκόμισε γραπτό της μήνυμα που αποδείκνυε ότι είχε αρνηθεί να συναντήσει τον συντονιστή οικειότητας της ταινίας πριν ξεκινήσει η παραγωγή.
«Από την εμπειρία μου, όταν ένας ηθοποιός λέει, “δεν χρειάζεται να συναντήσω τον συντονιστή οικειότητας”, όσο κι αν κάτι τέτοιο εμποδίζει τη δουλειά μου, συνήθως δείχνει ότι έχει εμπιστοσύνη στον συνεργάτη του για την (επίμαχη) σκηνή», εξηγεί η Schachter και προσθέτει: «Τα μηνύματά της (Λάιβλι) με έκαναν να σκεφτώ, ότι, σε κάποια φάση, σίγουρα τον εμπιστεύοταν πάρα πολύ»
Η ίδια, όταν της παρουσίασαν το άκοπο και αμοντάριστο υλικό της παραγωγής με τους δύο πρωταγωνιστές να γυρίζουν μία σκηνή όπου χορεύουν μπλουζ, φαίνεται να υιοθετεί την πλευρά της Λάιβλι, ειδικά στο σημείο που επιμένει ότι ο Μπαλντόνι προσπάθησε να τη φιλήσει, ενώ εκείνη του πρότεινε να μιλούν και να κοιτάζονται, αφού πρακτικά γύριζαν μία σκηνή όπου δεν υπήρχαν διάλογοι μεταξύ τους.
Για την ίδια σκηνή, ο Μπαλντόνι θεώρησε την πρόταση της Λάιβλι προσπάθειά της να αναμειχθεί στη διαδικασία παραγωγής και να «παρέμβει στη δουλειά του», ωστόσο, η Schachter τονίζει ότι «δεν εντοπίζει κάτι τέτοιο». Μάλλον το αντίθετο και σίγουρα όχι κάτι καλό για τις πραγματικές προθέσεις του ηθοποιού.
«Βλέπω μια ηθοποιό να προσπαθεί να μην φιλήσει τον συνάδελφό της και αντί να πει, “δεν θέλω να το κάνω αυτό”, κάνει άλλες προτάσεις», λέει. Όπως επισημαίνει, για την ίδια τα όσα κάνει η Λάιβλι είναι και προφανή και αντιληπτά και οι κινήσεις της «αρκετά προσεκτικές» και διακριτικές. Το σχόλιο της συντονίστριας οικειότητας αποκτά άλλη βαρύτητα εδώ, καθώς όπως τονίζει «θα ήταν ταπεινωτικό για όλους εκεί να δουν τη Μπλέικ Λάιβλι να λέει στον Τζάστιν Μπαλντόνι: Σταμάτα να προσπαθείς να με φιλήσεις».
Φυσικά, στο ντοκιμαντέρ μιλά και ο Πέρεζ Χίλτον, ο οποίος από την πρώτη στιγμή επιτίθεται στη Λάιβλι και στηρίζει ανοιχτά και δημόσια τον Μπαλντόνι, όμως, η άποψη της συντονίστριας οικειότητας έχει βαρύνουσα σημασία στο σημείο που έχει φτάσει η κόντρα των δύο ηθοποιών.
Jose Perez/Bauer-Griffin/GC Images
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Η περίπτωση του BBC, η ακραία πόλωση των ΜΜΕ και η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα στα σκουπίδια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.