Πολιτικη & Οικονομια

Το Amazon προσπαθεί να επωφεληθεί από τα viral βίντεο του TikTok

Το TikTok έχει εκτοξεύσει προϊόντα, όπως ο κατασκευαστής βάφλας, Dash και πρακτικές απολέπισης του The Ordinary – και τα δύο περιλαμβάνονται στη νέα συλλογή του Amazon

the_total_business.jpg
The Total Business
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
do-viral-the-total-business.jpg

Το Amazon προσπαθεί να βγάλει χρήματα και από το TikTok και τα viral videos του.

Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία δημοσίευσε μια νέα συλλογή προϊόντων με τίτλο «Internet Famous: The Latest To Go Viral». Διαθέτει ένα συνδυασμό φορητών καθαριστικών χαλιών, μάσκες απολέπισης ποδιών και δεκάδων άλλων προϊόντων που έχουν συγκεντρώσει πρόσφατα εκατομμύρια προβολές σε ολόκληρο το TikTok. Ενώ το Amazon δεν χρησιμοποιεί συγκεκριμένα τη λέξη TikTok στον ιστότοπό της, η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την εφαρμογή, τόσο αισθητικά όσο και στη λίστα προϊόντων της.

Η νέα συλλογή είναι επίσης μια σημαντική αναγνώριση της δύναμης που έχει συγκεντρώσει το TikTok ως κανάλι ανακάλυψης προϊόντων. Για περισσότερο από ένα χρόνο, οι influencers του TikTok έχουν δημιουργήσει αυτοκρατορίες προτάσεων προϊόντων, κάνοντας βίντεο επιδείξεων σε μεγάλο βαθμό μη συμβατικών προϊόντων και, στη συνέχεια, κερδίζοντας προμήθειες μέσω συνδέσμων συνεργατών. Το TikTok έχει εκτοξεύσει προϊόντα, όπως ο κατασκευαστής βάφλας, Dash και πρακτικές απολέπισης του The Ordinary – και τα δύο περιλαμβάνονται στη νέα συλλογή του Amazon . 

Αυτός ο αυξανόμενος σύνδεσμος μεταξύ TikTok και Amazon, όπου το TikTok έχει γίνει εργαλείο ανακάλυψης προϊόντων για μια ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα καταναλωτών, παρέμενε σε μεγάλο βαθμό τυχαίος μέχρι τώρα. Όμως, με την επιμέλεια μιας συλλογής viral  προϊόντων του TikTok, το Amazon αναγνωρίζει τη σημασία που έχει συγκεντρώσει το TikTok στην αύξηση των λιανικών πωλήσεων, ειδικά για προϊόντα που παραπέμπουν προς τα μη συμβατικά.

Ενώ το Amazon έχει παρουσία στο TikTok, μεταξύ άλλων μέσω των δικών του λογαριασμών βίντεο και Prime Student, η εταιρεία παρέμενε σχετικά σε απόσταση από τη νέα κοινωνική πλατφόρμα. Αντίθετα, η Walmart έχει ολοκληρώσει δύο ζωντανές εκδηλώσεις αγορών στο TikTok και έκανε ακόμη και προσπάθεια να αγοράσει την πλατφόρμα το περασμένο φθινόπωρο. Το Amazon δεν έχει ακόμη ενσωματώσει το TikTok στο πρόγραμμα επιρροών του.

Ωστόσο, ακόμα κι αν το Amazon έχει μείνει μακριά από την εφαρμογή, αυτό δεν σημαίνει ότι το TikTok δεν έχει αντίκτυπο στο Amazon. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, το “TikTok leggings” έγινε μια από τις κορυφαίες αναζητήσεις στο Amazon, κάτι που δείχνει ότι οι τάσεις του TikTok έχουν αρχίσει να μεταφράζονται σε μεγάλο όγκο πωλήσεων στο Amazon.

Η συλλογή «Internet Famous» μπορεί να βοηθήσει το ίδιο το Amazon να συλλάβει πιο άμεσα μέρος της viral ενέργειας γύρω από το TikTok. Παρόλο που τα προϊόντα που γίνονται viral στο TikTok οδηγούν σε έναν υψηλό αριθμό μετατροπών, εξακολουθούν να υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άτομα που περνούν από ένα viral TikTok χωρίς να πραγματοποιήσουν αγορά. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που μια τέτοια συλλογή φαίνεται να είναι πιο έτοιμη να στοχεύσει. Άτομα που έχουν δει τον viral κατασκευαστή βάφλας στο TikTok, μπορεί να είναι πρόθυμοι να τον αγοράσουν αν εμφανιστεί στο Amazon.

Προς το παρόν, μια συλλογή εμπνευσμένη από το TikTok είναι ως επί το πλείστον συμβολική για το Amazon και δεν σηματοδοτεί από μόνη της μια θεμελιώδη αλλαγή στην προσέγγιση του στην πλατφόρμα. Και ενώ το Amazon προώθησε τη συλλογή μέσω ενός banner στην αρχική του σελίδα στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, είναι δύσκολο να εκτιμηθεί ακριβώς πόσο αυτή θα επηρεάσει τελικά τις πωλήσεις του.

Το Amazon ωθεί όλο και περισσότερο τις αγορές συλλογών όπως αυτές, είτε συγκεντρώνονται από το ίδιο το Amazon, είτε από μικρές επιχειρήσεις. Οι συλλογές προϊόντων του Amazon τείνουν να ποικίλλουν έντονα ​​όσον αφορά την κίνηση που προκαλούν. Είναι κάτι που μπορεί να κυμαίνεται αρκετά. Δεν θα φέρουν τεράστια ποσά πωλήσεων όλες οι συλλογές. 

Πηγή: The Total Business

ΠΡΟΣΦΑΤΑ