- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τίποτα δεν απάντησε ο Σπίρτζης στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής
Γιατί άλλαξε διοίκηση το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, γιατί αυξήθηκαν τα εισιτήρια, γιατί καθυστερούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια
Αναπάντητα άφησε τα ερωτήματα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στις ερωτήσεις που του υπέβαλε ο κ. Μανιάτης εκ μέρους της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, όπου ο Υπουργός παρουσίασε τη νέα προτεινόμενη Διοίκηση για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο Γ. Μανιάτης έθεσε τα ερωτήματα:
1.Το Μετρό της Αθήνας αξιολογήθηκε ως ένα από τα δέκα καλύτερα Μετρό του κόσμου. Για ποιο λόγο αντικαθιστάτε με κολλητούς σας τη σημερινή Διοίκηση; Τι θα απαντήσετε στους Γιούνκερ, Μοσκοβισί, και Χόγερ (ΕΤΕπ) που έχουν εκφράσει την ικανοποίησή τους για το έργο του Μετρό κι έχουν απονείμει εύσημα στην εταιρεία; Πώς συμβιβάζεται πριν 1 μήνα να συγχαίρετε τη Διοίκηση της ΑΤΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που ξεμπλοκάρισε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα να την αντικαθιστάτε; Γιατί δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα για τη Γραμμή 4 «Γαλάτσι – Γουδί» που σας παραδόθηκε έτοιμη για δημοπράτηση τον Ιανουάριοτου 2015; Από τους 450 εργαζόμενους, πάνω από τους μισούς έχουν Μεταπτυχιακό και 41 από τους Μηχανικούς της εταιρείας παρέχουν υπηρεσίες συμβούλων σε Μετρό του εξωτερικού. Γιατί διακόπτετε μια τόσο πετυχημένη πορεία της εταιρείας;
2.Αποτελεί προσβολή και ύβρη προς τις θυσίες του ελληνικού λαού που του περικόπτετε συντάξεις και μισθούς, να διπλασιάζετε το κόστος Διοίκησης τοποθετώντας ΚΑΙ Πρόεδρο ΚΑΙ Διευθύνοντα Σύμβουλο σε αντικατάσταση ενός (1) μόνο προσώπου. Το κάνετε παντού: στον Ο.Α.Σ.Α., στην Ο.ΣΥ., στον Ο.Σ.Ε., στην ΕΡΓΟΣΕ, ΠΑΝΤΟΥ! Διπλασιάζετε τα έξοδα διοίκησης, διπλασιάζετε τους συμβούλους για να βολέψετε κολλητούς και κομματικούς σας. Όσο για τον κ. Ι. Μυλόπουλο, δεν ασχολούμαι, γιατί σέβομαι τη δική μου ακαδημαϊκή δεοντολογία, όχι τη δική του.
3.Αυξήσατε το Φ.Π.Α. στα εισιτήρια από 13% σε 23%. Σπουδαία «ηρωική» διαπραγμάτευση!!! Πότε έλεγε ψέματα ο κ. Τσίπρας, όταν ως Αντιπολίτευση κατηγορούσε την τότε κυβέρνηση ότι το εισιτήριο 1,40 ευρώ αφαιρεί 1 ολόκληρο μηνιάτικο από τους εργαζόμενους των 700 ευρώ, ή τώρα που μέσω του αρμόδιου Υπουργού του μας λέει ότι δεν τρέχει τίποτα;
4.Αποκαλύπτεται ότι οι απώλειες εσόδων στις Αστικές Συγκοινωνίες από εισιτηριοδιαφυγή φτάνουν τα 40 εκατ. ευρώ το χρόνο. Τις απώλειες αυτές τις πληρώνει από την τσέπη του ο ελληνικός λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Δεν κάνετε τίποτα γι’ αυτό, ενώ αντίθετα διώξατε τη Διοίκηση των Αστικών Συγκοινωνιών που προετοίμασε και σας παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 υπογεγραμμένη τη σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που περηφανεύεστε ότι θα λύσει το πρόβλημα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο βίντεο παρελαύνουν φράσεις με παιχνιδιάρικη διάθεση
Ο πρωθυπουργός κάλεσε τους αγρότες σε συντεταγμένη εκπροσώπηση
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση στον πρώην πρωθυπουργό για «Ιθάκη» και Μάτι
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε την πόρτα σε συνάντηση - Τόνισε ότι οι παραβατικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν ανεκτές
Ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς σχολιάζει την εκδήλωση για την «Ιθάκη»
Ποιοι δικαιούνται το δώρο - Πώς υπολογίζεται και ποιες κυρώσεις προβλέπονται για τους εργοδότες
«Ζωτικής σημασίας για τις ελληνοαμερικανικές σχέσεις η Βόρεια Ελλάδα» είπε η Αμερικανίδα πρέσβειρα
«Η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη και απαιτητική για τον αγροτικό κόσμο και αποτυπώνεται και στις κινητοποιήσεις»
«Η κατάληξη θα είναι το νησί της Καλυψώς με την ψευδαίσθηση της Ιθάκης»
Πολιτική Προστασία και υπηρεσίες σε 24ωρη επιφυλακή για την ασφάλεια των πολιτών
Τονίζει τη σημασία του διαλόγου με Τουρκία και Λιβύη - Ζητά «πατριωτικό ρεαλισμό»
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν λέει ποιος φταίει...» σημείωσε
Τι κάνουν όσοι θα ήθελαν αντιπολίτευση της προκοπής;
«Γονάτιζε μπροστά στους ξένους και υπέγραψε το χειρότερο από τα τρία μνημόνια» τόνισε
Τι να προσέξουν οι δικαιούχοι
Σε υψηλούς τόνους η κατάθεση στην εξεταστική επιτροπή
H απάντηση στα περί εργασιακής σχέσης της Σεμερτζίδου με το γραφείο της
600.000 ευρώ περισσότερα από το 2024
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.