Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Οι αριθμοί λένε ότι η ανεργία πέφτει. Οι νέοι λένε ότι δεν βρίσκουν δουλειά. Κι οι εργοδότες ότι δεν βρίσκουν προσωπικό – όχι μόνο εξειδικευμένο, αλλά ούτε για βασικές θέσεις. Το παράδοξο αναπαράγεται διεθνώς: η Gen Z στην Αμερική ακούει ότι «δεν την προσλαμβάνουν» επειδή δεν έχει τα σωστά soft skills ή επειδή δεν αντέχει τα… meetings.
Το εργασιακό τοπίο έχει γίνει ένα περίεργο μείγμα: τηλεργασία που ήρθε για να μείνει, μισθοί που δεν φτάνουν, αυξημένες απαιτήσεις, burnout και μια γενιά που δεν δέχεται πια το μοντέλο «δουλειά-σπίτι-ύπνος-επανάληψη». Από την άλλη, οι επιχειρήσεις αναζητούν σταθερότητα, εργαζόμενους με αντοχές, προσαρμοστικότητα και κυρίως διαθεσιμότητα. Είναι φανερό ότι έχουμε μπει σε μια εντελώς νέα φάση, όπου οι παλιές εργασιακές συνταγές απλώς δεν λειτουργούν πια. Τελικά, τι ζητάνε οι νέοι από την εργασία; Τι προσφέρουν οι εταιρείες; Πώς συνδέονται η τεχνολογία, η τηλεργασία, οι νέες εργασιακές αξίες, η αύξηση του κόστους ζωής και η ψυχολογική εξουθένωση; Μήπως η αγορά εργασίας δεν είναι «σε κρίση», αλλά σε μια μεταβατική περίοδο που απαιτεί νέο λεξιλόγιο και νέες συνθήκες;
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Αν η εργασία είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μας, ίσως ήρθε η ώρα να δούμε γιατί μοιάζει να μη δουλεύει.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Από εκλεκτά κρεατικά μέχρι μέλια και ξηρούς καρπούς, το ντουλάπι του foodie τα έχει όλα!
Το γλυκό μας το τρώμε όλο. Πάντα.
Οι διευθύνσεις που θες να ξέρεις άμα ανέβεις «επάνω»
Όλα γίνονται καλύτερα όταν κρατάς μια λιχουδιά στο χέρι
Από το Μεξικό έως την Ιαπωνία, η Αθήνα έχει μια χώρα σε κάθε της γωνιά