Ελλαδα

Τέμπη – Πρόεδρος εργαζομένων Hellenic Train: Έρχεται εξώδικο για τον διασυρμό των δυο μηχανοδηγών

Τι είπε ο Νίκος Κιουτσούκης

62224-137655.jpg
Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εικόνα από το σημείο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη
© ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ / EUROKINISSI

Τέμπη – Πρόεδρος εργαζομένων Hellenic Train: Έρχεται εξώδικο για τον διασυρμό των μηχανοδηγών 

Εξώδικο με αφορμή το ζήτημα των Τεμπών προανήγγειλε ο Νίκος Κιουτσούκης, Πρόεδρος εργαζομένων της Hellenic Train.

«Αύριο στέλνουμε εξώδικα στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, στον κ. Λακαφώση, στον κ. Κοκοτσάκη και στην Επιτροπή του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για διασυρμό των μηχανοδηγών της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Δεν πρόκειται να αφήσουμε τη μνήμη των συναδέλφων μας να σπιλωθεί. Εμείς ήμασταν εκεί από τη δεύτερη μέρα και ξέρουμε πολύ καλά τι έγινε και τι έπρεπε να έχει γίνει», ανέφερε σήμερα σε συνέντευξη του για τα Τέμπη.  Yπενθυμίζεται ότι ο 36χρονος Σπύρος Βούλγαρης και ο 30χρονος ∆ηµήτρης Μασσαλής, οι δύο µηχανοδηγοί σκοτώθηκαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, στον Ευαγγελισµό της Λάρισας. 

«Ήμασταν στον τόπο του δυστυχήματος από την πρώτη στιγμή. Δεν υπήρχε εύφλεκτο υγρό στο τρένο. Το λέω μετά βεβαιότητας. Οι συνάδελφοι ήταν από την πρώτη στιγμή και εγώ από την δεύτερη ημέρα» είχε αναφέρει πρόσφατα.  

Προ ημέρων σχολιάζοντας, στο «Open», το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ που αναφέρεται σε πιθανή ύπαρξη αγνώστου εύφλεκτου υλικού, ο Νίκος Κιουτσούκης είχε υποστηρίξει: «Ούτε μία στο εκατομμύριο. Ακόμα και σε μπιτόνια των 20 λίτρων να βάζανε εδώ αυτό το περιβόητο πτητικό υγρό όπως αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες, έπρεπε να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια. Αν εσείς πιστεύετε ότι μέσα σε αυτό τον χώρο μπορούν να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια και να μη βρεθεί ούτε ίχνος από αυτά τα μπιτόνια… Από την άλλη, κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει τι έγινε αυτό το πτητικό υγρό, πέταξε και βρέθηκε κάτω; δεν βρέθηκε πάνω στη γραμμή στην οποία έπεσε η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν βρέθηκε στην πλαγιά του βουνού όπου οι συγγενείς των παιδιών έχουν βάλει τις φωτογραφίες τους; Γιατί δεν λαμβάνουμε υπόψιν αυτά που λέει το Γενικό Χημείο του Κράτους, ότι δηλαδή και οι επιβατάμαξες και οι μηχανές τα υλικά για τα οποία χρησιμοποιούνται για τη βαφή τους και για τη συντήρησή τους έχουν μέσα και υγρά;».

«Οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και στη Hellenic Train είμαστε μακριά από κόμματα και κυβερνήσεις. Αποζητούμε ό,τι και οι οικογένειες των 57 θυμάτων, αλλά και η δική μας οικογένεια, γιατί θρηνούμε 11 συναδέλφους. Εμείς θέλουμε να βγουν όλα στο φως. Απαιτούμε δικαιοσύνη για το τραγικό δυστύχημα και επιτέλους η Ελλάδα να αποκτήσει σιδηροδρομικό δίκτυο εφάμιλλο των ευρωπαϊκών χωρών, πράγμα που ζητάμε εδώ και 30 χρόνια. Είναι ντροπή εν έτει 2025 να μην έχουμε τον σιδηρόδρομο που πρέπει, μετά από τόσα δισεκατομμύρια που υποτίθεται πως επενδύθηκαν για αυτό το δίκτυο», είχε τονίσει ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train.

Τέμπη, μητέρα μηχανοδηγού εμπορικής: Πενθώ και πρέπει να ακούω ότι πιθανόν για χαρτζιλίκι μετέφερε παράνομο φορτίο

Η Σταυρούλα Καρύδη, μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας Δημήτρη Μασσαλή, που ενεπλάκη στο δυστύχημα των Τεμπών, μίλησε σήμερα το πρωί στο Open.

Η κυρία Καρύδη εξήγησε ότι ή έρευνα στο Κουλούρι αυτές τις ημέρες γίνεται μετά από δικό της αίτημα, μίλησε για τα όσα ακούγονται περί μεταφοράς παράνομου φορτίου από την εμπορική και προέβαλε τις ενστάσεις της για πράγματα και υποθέσεις που έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα σε σχέση με την εμπορική αμαξοστοιχία. «Στη δική μου την περίπτωση μετά από δύο χρόνια, εκτός του ότι πενθώ το παιδί μου, πρέπει να ακούω στις τηλεοράσεις ότι πιθανόν για χαρτζιλίκι μετέφερε παράνομο φορτίο», ανέφερε μεταξύ άλλων.

«Προσέξτε, οι συγγενείς στην προκειμένη περίπτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας είναι μόνο δύο οικογένειες που δεν ακούγονται ποτέ. Μέχρι τώρα ο πόνος μου ήταν ότι η εμπορική αντιμετωπίζεται μόνο ως φορτίο. Μέσα υπήρχαν δύο παιδιά. Το έχω ξαναπεί ο γιος μου ήταν 29 ετών και πτυχιούχος και προσελήφθη νόμιμα. Από την αρχή παρακολουθούσα, διότι ενδιαφερόμουν και εγώ να μάθω, αν εν αγνοία του μπορεί να χαρακτηριστεί λαθρέμπορος. Οσο καιρό το φορτίο προσπαθούσε να μπει σε κοντέινερ, στις φορτάμαξες, έβγαινα και έλεγα ότι το μόνο που με απασχολεί είναι η υπόληψή του και η υστεροφημία του, γιατί από τις μηχανές και πίσω δεν έχει καμία ευθύνη. Από την ώρα όμως που μπήκαν υπόνοιες για τις μηχανές στις οποίες είναι υπεύθυνοι οι μηχανοδηγοί καταλαβαίνετε ότι έπρεπε να πάρουμε δραστικά μέτρα».

Και συνέχισε αναφερόμενη στα δείγματα από τα μεταλλικά μέρη: «Εχουν πάρει, δεν πήγαν να πάρουν τώρα δείγματα, είχαν πάρει τους πρώτους μήνες και δεν έδειξε, γιατί δεν ακούγεται αυτό; Δεν έδειξε ότι υπήρχαν ενδείξεις χημικών στα βαγόνια στις μηχανές. Δεν πήγαν να πάρουν τώρα. Τώρα πήγα να επαληθεύσω εγώ. Υπάρχουν ήδη στη δικογραφία. Εξηγήστε μου εσείς σαν καθηγητής χημείας, εγώ ειλικρινά δεν ξέρω, μας λένε ότι ένα κομμάτι που μπορεί να φύγανε τα μπιτόνια και πήγανε απέναντι που κάψανε, αν δηλαδή στο πορτ παγκάζ του αυτοκινήτου υπάρχουν υδρογονάνθρακες πώς τους λέτε και φύγουν και κάψουν το αυτοκίνητο με το οποίο τρακάρανε, είναι δυνατόν το υπόλοιπο αυτοκίνητο να μείνει ακέραιο, άκαυτο και ο οδηγός και ο συνοδηγός με τα ρούχα τους και τα γυαλιά στο πρόσωπο;».

Και εξήγησε σε ότι αφορά τους δύο μηχαδηγούς της εμπορικής. «Ακαυτοι άκαπνοι, γράφει ακέραιοι, το παιδί μου βρέθηκε με τα γυαλιά του.

Εντωμεταξύ, οι οικογένειες είχαν πάρει δείγματα όταν πρωτοπήγαν στο Κουλούρι έστω και μετά από 4 μήνες και δεν βρήκαν κάτι, θεώρησαν ότι είχε περάσει ο καιρός. Οτι όμως οι αμαξοστοιχίες όπως και οι φορτάμαξες δεν έχουν ίχνη ουδεμία καύσης, ούτε και εγώ μπορώ να το εξηγήσω. Και η πρώτη πραγματογνομωσύνη που έγινε ήταν στο πρώτο βαγόνι που ακολουθούσε το οποίο ήταν και το μόνο παραμορφωμένο. Και ζήτησαν πραγματογνωμοσύνη που βγήκε και έδειξε ότι ήταν απόρροια σύγκρουσης και έτσι απορρίφθηκε η μικρή παλέτα που ακολουθούσε με το μπιτόνι».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY