- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Στο νοσοκομείο νεαρή γυναίκα μετά από φωτιά στο διαμέρισμά της στη Θεσσαλονίκη
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο νεαρή γυναίκα μετά από φωτιά στο διαμέρισμά της
Νεαρή γυναίκα διακομίστηκε με αναπνευστικά προβλήματα στο νοσοκομείο, ύστερα από φωτιά που ξέσπασε στις 6.30 τα ξημερώματα στο ισόγειο διαμέρισμά της, στη Θεσσαλονίκη.
Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχείρησε η Πυροσβεστική, η οποία και ερευνά τα αίτια που την προκάλεσαν.
Η 25χρονη που διέμενε στο διαμέρισμα κατάφερε να βγει έγκαιρα από το διαμέρισμα όμως σύμφωνα με πληροφορίες εισέπνευσε καπνό και αντιμετώπισε αναπνευστικά προβλήματα.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τη γυναίκα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ενώ από τη φωτιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο διαμέρισμα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.300 φιάλες αίματος
Μαζί με τη μεσιτική έκρυβαν 3,1 εκατ. ευρώ - Οι εταιρείες δήλωναν ζημιές και είχαν τζίρους εκατομμυρίων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Παρόντες τρεις κατηγορουμένοi από τους συνολικά 36
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.