Ελλαδα

Τι κάνουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο

Έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ ακτινογραφεί το μέσο χρήστη

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
80615-162774.jpg

Το προφίλ του Έλληνα χρήστη στο διαδίκτυο και οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιεί το ίντερνετ, προκύπτουν μέσα από την ανάλυση των στοιχείων έρευνας, την οποία πραγματοποίησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή ( ΕΛΣΤΑΤ ) για τις τεχνολογίες πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά της χώρας, το 2014.

Με βάση τα δεδομένα της έρευνας, η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά είναι στην κορυφή της λίστας των διαδικτυακών δραστηριοτήτων. Πραγματοποιείται από το 84,9% των χρηστών του διαδικτύου καταγράφοντας αύξηση 10% σε σχέση με το 2013. Η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες είναι η δεύτερη περισσότερο πραγματοποιούμενη δραστηριότητα από το 82,3% των χρηστών, καταγράφοντας μικρή μείωση 1% σε σχέση με το 2013.

Αναλυτικότερα, τα ποσοστά που καταγράφηκαν το 2014 για δραστηριότητες που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου, κατά φθίνουσα σειρά, παρουσιάζονται ακολούθως:

• Διάβασμα online ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά 84,9%.

• Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες 82,3%.

• Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων 79,8%.

• Συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κ.λπ.) 64,3%.

• Παιχνίδια, εικόνες, ταινίες, μουσική 52%.

• Web ραδιόφωνο ή web τηλεόραση 51,6%.

• Πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, με χρήση web κάμερας μέσω του διαδικτύου ( Skype ) 45%.

• «Ανέβασμα» σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos, λογισμικού κ.λπ. προκειμένου να τα μοιραστούμε με άλλους 34,3%.

• Χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα 29,7%.

• Πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών 20,8%.

• Δημιουργία ιστοσελίδας ή blog 6,7%.

• Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών μέσω δημοπρασιών π.χ. μέσω e-Bay, 5,7%.

• Κλείσιμο ραντεβού με γιατρό μέσω της ιστοσελίδας νοσοκομείου ή κέντρου υγείας 2,9%.

Επίσης, μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται, σε σχέση με το 2013, στην πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών (16,2%), στην πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων μέσω του διαδικτύου, με χρήση προγραμμάτων όπως το Skype (6,6%).

Μεγαλύτερη μείωση καταγράφεται στη χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα (-22,1%). Σε σχέση με το 2012, έτος για το οποίο συλλέχθηκε η πληροφορία, μείωση 35% καταγράφεται και για τη δημιουργία ιστοσελίδας ή blog.

Σημειώνεται ότι η έρευνα διενεργήθηκε σε τελικό δείγμα 4.129 ιδιωτικών νοικοκυριών και σε ισάριθμα μέλη αυτών, σε ολόκληρη την Ελλάδα. Κριτήριο ήταν η ύπαρξη, τουλάχιστον, ενός μέλους ηλικίας 16 – 74 ετών σε κάθε νοικοκυριό.

Ολόκληρη η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.