Επιβίβαση μόνο από μπροστά σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ
Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε το μέτρο με τέσσερις ημέρες καθυστέρηση
Το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης σε λεωφορεία και τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα τέθηκε σε εφαρμογή το Σάββατο 1η του μηνός, αλλά ο Οργανισμός Αστικός Συγκοινωνιών Αττικής το ανακοίνωσε με τέσσερις ημέρες καθυστέρηση. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ το μέτρο θα εφαρμοστεί σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ και οι επιβάτες θα πρέπει να επιδεικνύουν στον οδηγό κατά την επιβίβασή τους είτε το εισιτήριο είτε την κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
Η εφαρμογή του μέτρου γίνεται στο πλαίσιο της καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών, καθώς και της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στα οχήματα των εν λόγω γραμμών αναγράφεται ειδικό πληροφοριακό μήνυμα στη φωτεινή επιγραφή τους, για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.
Αναλυτικά, οι γραμμές, όπου εφαρμόζεται το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, είναι οι ακόλουθες:
Α/Α Α. Γραμμής Ονομασία Γραμμής
1 24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
2 25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
3 021 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΓΚΥΖΗ
4 024 ΑΓ.ΑΝ/ΡΟΙ-ΣΤ.ΑΤ/ΚΗΣ-ΣΤ.ΛΑΡΙΣΗΣ μ. Κηφισού
5 025 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΡΟΦ.ΔΑΝΙΗΛ
6 026 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
7 027 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΟΡΦΕΩΣ
8 046 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ
9 057 OMONOIA-ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ
10 060 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ
11 100 ΠΛ.ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΚΟΛΩΝΑΚΙ-ΑΓΟΡΑ
12 116 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΚΙΤΣΙ
13 128 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
14 142 ΣΤ.ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
15 162 ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ
16 205 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
17 209 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ
18 212 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ
19 227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ
20 302 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΕΡΑΚΑΣ
21 309 ΚΟΡΩΠΙ-ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ-ΚΟΡΩΠΙ
22 322 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΒΡΑΥΡΩΝΑ
23 323 ΒΡΑΥΡΩΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
24 330 ΚΟΡΩΠΙ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ
25 406 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜ.-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΤ.Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
26 407 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-Ν.ΖΩΗ-ΣΤ.Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
27 409 ΠΑΠΑΓΟΥ-ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ-ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ
28 410 Ο.Α.Κ.Α.-ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
29 413 ΠΑΠΑΓΟΥ-ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ
30 418 ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ-ΣΧΟΛ.ΧΟΛΑΡΓΟΥ
31 450 ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ
32 451 ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
33 460 ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Π.ΠΕΝΤΕΛΗ
34 461 ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ-Π.ΠΕΝΤΕΛΗ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
35 501 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Α
36 509 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ
37 522 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Α
38 523 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Β
39 524 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ
40 526 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΚΕΦΑΛΑΡΙ
41 527 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Β
42 530 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ
43 535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ
44 536 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΔΙΟΝΥΣΟΣ
45 541 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
46 543 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΝΟΣ.ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
47 560 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΜΟΡΤΕΡΟ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
48 602 Ν.ΙΩΝΙΑ-ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ-ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ
49 604 ΝΟΣ.ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΣΤ.ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΙΩΝΙΑ
50 605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
51 610 ΦΙΛΟΘΕΗ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
52 640 ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
53 642 ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ
54 651 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Α
55 653 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Β
56 837 ΑΝΩ ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1635 Θεσσαλονίκης – Σερρών.
Σε ποιες περιοχές αναμένεται να χιονίσει
Η ανακοίνωση του επιχειρηματία
Τι ώρα θα αναχωρήσουν οι τελευταίοι συρμοί
Πότε θα λυθεί το πρόβλημα έκδοσης καρτών - Η ενημέρωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα
Τι διαπιστώθηκε στο πλαίσιο ελέγχου - Η ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
«Το ρήγμα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και περίπου πέντε μήνες»
Εκτιμάται ότι αποκόμισε από παράνομες δραστηριότητες πάνω από 100 εκατ. ευρώ
Η θλιβερή βεβαιότητα σε όλους ότι για ακόμη μία φορά η αρχική απόφαση δεν θα ίσχυε
Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σφοδρής σύγκρουσης
Σκαρφαλωμένη μέσα σε σπηλιά - Στο σημείο αποκαλούμενο ως «Το μάτι του Θεού»
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.