- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 59χρονος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό
Πήδηξε στο κενό από παράθυρο κτηρίου του νοσοκομείου
Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 59χρονος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στο «Παπανικολάου».
Αυτοκτόνησε 59χρονος ασθενής που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στην Πνευμονολογική Κλινική COVID-19 του νοσοκομείου Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, στις 23:00 το βράδυ της Τετάρτης πήδηξε στο κενό από παράθυρο του τριώροφου κτηρίου του νοσοκομείου και τραυματίστηκε θανάσιμα.
Η είδηση προκάλεσε σοκ στο προσωπικό αλλά και στους νοσηλευόμενους του νοσοκομείου.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δύο τραυματίες, ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.