Ελλαδα

Νέα κατάθεση «δένει» το κατηγορητήριο κατά του Μιχαλολιάκου

Από πρώην στέλεχος της ΧΑ που είχε κατέβει ως υποψήφιος το 2012

62224-137655.jpg
Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
70848-142704.jpg

Νέα κατάθεση «φωτιά» πρώην στελέχους της Χρυσής Αυγής, που δίνει στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας και δράσης της οργάνωσης έχουν στη διάθεσή τους οι ανακρίτριες Ιωάννα Κλάπα και Μαρία Δημητροπούλου που χειρίζονται την υπόθεση. Σύμφωνα με πληροφορίες ο μάρτυρας προσήλθε αυτοβούλως στις δικαστικές αρχές και κατέθεσε επώνυμα στοιχεία για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Ο εν λόγω μάρτυρας είναι στέλεχος του κόμματος που είχε κατέλθει ως υποψήφιος βουλευτής το 2012, ενώ στη συνέχεια αξιοποιήθηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή. Ο ίδιος ωστόσο τους τελευταίους μήνες αποχώρησε από τη Χρυσή Αυγή καθώς δεν συμφωνούσε, όπως προκύπτει από την κατάθεσή του που αποτελεί πλέον μέρος της ογκώδους δικογραφίας.

Τα κυριότερα αποσπάσματα της κατάθεσης-φωτιά :

«Ήμουν μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη συνείδηση της ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της, της οποίας θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ. Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών του Εθνικοσοσιαλισμού και συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία. Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό».

ΕΡ: Ποιες ήταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;

ΑΠ: Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα, δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή δύσκολη , όχι απλά ήταν εκτός αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους. Δεν ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.

»Για να μετέχεις σε βίαιες ενέργειες πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών ΧΑ. Η Ιεραρχία ήταν το μέλος στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη , αυτός αν είναι μέλος Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό».

ΕΡ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου κι στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε; ΑΠ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Είναι εντελώς υποκριτικό. Τόσο ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομιά της πατρίδας μας, ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ, γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνται σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία».

ΕΡ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς, αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;

ΑΠ: Όλες οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο, πολιτικό, κοινωνικό κα παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους μέχρι σήμερα. Ένα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σαν τα πουκάμισα. Ζήτησα εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου από τον Γενικό Γραμματέα. Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν το επιθυμεί. Σας προσκομίσω το τηλέφωνό μου. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου.

ΕΡ: Ποια είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;

ΑΠ: Στη ΧΑ η πίστη στον αρχηγό εκφεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και των προσώπων που αυτός καθορίζει.

ΕΡ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;

ΑΠ: Έχει πλήρη εποπτεία υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Όχι λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες αλλά λόγω της απόλυτης πίστης τους. Οι άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα αλλά μόνο για την επικράτησή της ιδέας τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός μηχανισμός της ΧΑ. Από εκεί ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.