- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Η Σκύρος και η Σέριφος κατάφεραν να κερδίσουν το στοίχημα του Τουρισμού το φετινό καλοκαίρι χάρη στον εγχώριο τουρισμό.
Η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν, καθώς με όχημα τον εγχώριο τουρισμό, σημείωσαν πληρότητες στα επίπεδα του 80%.
«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος, ενώ ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας», ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας». Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, «το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα».
Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Πότε θα περιοριστούν οι βροχές
Η ανάρτησή του στο Facebook
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.