- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
ΟΑΣΑ: Πώς θα αποζημιωθούν οι κάτοχοι καρτών για το lockdown
Θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα από την 1η Ιουνίου
Ανακοίνωση του ΟΑΣΑ για τη διαδικασία αποζημιώσεων των κατόχων καρτών ATH.ENA για το διάστημα της καραντίνας και τη μη χρήσης των.
O ΟΑΣΑ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι την 1η Ιουνίου θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.
Ειδικότερα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.
Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1η Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.
Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.
Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.
Μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ
Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ.
Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ επιβατών και εργαζομένων.
Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού:
Δευτέρα 10:00 – 14:00
Τετάρτη 10:00 – 14:00
Παρασκευή 10:00 – 14:00
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.