- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσ/νίκη: Η δυνατή στιγμή που 79χρονος βγαίνει από την Εντατική
Τον χειροκροτούν γιατροί και νοσηλευτές
Το πιο δυνατό χειροκρότημα για τον 79χρονο που νίκησε τον κορωνοϊό και βγήκε από τη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη.
Εξιτήριο από την Εντατική του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη πήρε σήμερα, μετά από ένα μήνα νοσηλείας, 79χρονος ασθενής με κορωνοϊό από τη Δαμασκηνιά, ένα από τα πρώτα χωριά που μπήκαν σε καραντίνα στην Ελλάδα.
Όπως αναμενόταν, η έξοδός του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας συνοδεύτηκε από το χειροκρότημα και τις ευχές των γιατρών και των νοσηλευτών που τον φρόντιζαν τόσο καιρό.
Πηγή: Open TV
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Συνεχίζει κανονικά το δρομολόγιό του για τη Σούδα
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου
«Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Είμαι πολύ τυχερή», τόνισε μεταξύ άλλων
Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21, ποιους σταθμούς θα συνδέει
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Η συνολική διάρκεια της θητείας τους έχει οριστεί στους δώδεκα μήνες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.