- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Οι Θεσσαλονικείς αψηφούν τις απαγορεύσεις αλλά και τους κινδύνους του κορωνοϊού και συνωστίζονται σε υπαίθριο μπαρ.
Ουρά για να πάρουν κοκτέιλ σχημάτισαν Θεσσαλονικείς σε υπαίθριο μπαρ το βράδυ του Σαββάτου, παρά την απαγόρευση λόγω κορωνοϊού. Το υπαίθριο μπαρ είναι στη Νέα Παραλία και οι διψασμένοι Θεσσαλονικείς, όπως αναφέρει το voria.gr, αψήφησαν τις απαγορεύσεις αλλά και τους κινδύνους που ελλοχεύουν λόγω της έξαρσης του κορωνοϊού.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Είμαι πολύ τυχερή», τόνισε μεταξύ άλλων
Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21, ποιους σταθμούς θα συνδέει
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Η συνολική διάρκεια της θητείας τους έχει οριστεί στους δώδεκα μήνες
Αναλυτικά οι περιοχές - Δείτε τον χάρτη
Τι κατέθεσε στο δικαστήριο
Όσα έκανε γνωστά ο πρόεδρος της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.