- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Κοροναϊός: Πρώτο θετικό κρούσμα στην Ελλάδα
Σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται η 38χρονη γυναίκα
Πρώτο θετικό κρούσμα του νέου κοροναϊού στη Θεσσαλονίκη. Γυναίκα, 38 ετών, που είχε ταξιδέψει στη βόρεια Ιταλία.
Πρώτο θετικό κρούσμα σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες πρόκειται για μια γυναίκα, 38 ετών, που είχε περάσει πρόσφατα από τη βόρεια Ιταλία.
Οι πηγές της A.V. αναφέρουν ότι η νεαρή γυναίκα παρακολουθείται και είναι καλά στην υγεία της.
Να σημειωθεί πως το νοσοκομείο αναφοράς για τον Covid-19 στη Θεσσαλονίκη είναι το ΑΧΕΠΑ.
Το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε ότι οικειοθελώς απομονώνονται όλοι όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί της τις τελευταίες ημέρες.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Η συνολική διάρκεια της θητείας τους έχει οριστεί στους δώδεκα μήνες
Αναλυτικά οι περιοχές - Δείτε τον χάρτη
Τι κατέθεσε στο δικαστήριο
Όσα έκανε γνωστά ο πρόεδρος της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποιοι δεν έχουν να φοβούνται από την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
Θα επιχειρήσει να περιγράψει τις συνθήκες και τα κίνητρα της δολοφονίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.