- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στον τέταρτο όροφο εγκαταλελειμμένου κτιρίου επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, στη Θεσσαλονίκη.
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στον τέταρτο όροφο εγκαταλελειμμένου κτιρίου επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, στη Θεσσαλονίκη.
Στο κτίριο στεγαζόταν παλαιότερα το Ιταλικό Ινστιτούτο Πολιτισμού. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα και επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με πέντε οχήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η φωτιά προκλήθηκε από άστεγους οι οποίοι έκαψαν παλέτα προκειμένου να ζεσταθούν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παρόντες τρεις κατηγορουμένοi από τους συνολικά 36
Κυρανάκης: «Αμέριστη συμπαράσταση στον Χαρδαλιά για την άνανδρη επίθεση που δέχτηκε στο σπίτι του»
Η πρόγνωση Μαρουσάκη
Σε ποιες περιοχές θα γίνονται οι περισσότεροι έλεγχοι
Η έρευνα της QED και η συζήτηση Θεοδωράκη-Κορνέτη
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Απομένουν δύο ακόμη ημέρες εξετάσεων
Συνεχίζεται σήμερα στη Λάρισα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ
Το μέγεθος και το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.