- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη η μητέρα που εγκατέλειψε το μωρό της
Σχηματίζεται δικογραφία για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο
Ελεύθερη η μητέρα που εγκατέλειψε το νεογέννητο μωρό της σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη. Δικογραφία για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Με προφορική εντολή της εισαγγελέως ποινικής δίωξης αφέθηκε ελεύθερη η νεαρή μητέρα που εγκατέλειψε το νεογέννητο κοριτσάκι της σε είσοδό πολυκατοικίας στην περιοχή Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη. Σε βάρος της σχηματίζεται δικογραφία για το αδίκημα της «έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο» η οποία αναμένεται να διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για 25χρονη φοιτήτρια Νοσηλευτικής η οποία προληπτικά νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο λόγω του τοκετού. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ως πατέρας φέρεται ένας άγνωστος άνδρας ενώ η 25χρονη σήμερα φέρεται ότι δεν επιθυμεί να κρατήσει το μωρό που έφερε στον κόσμο.
Το νεογέννητο κοριτσάκι τοποθετήθηκε σε θερμοκοιτίδα και νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών του Ιπποκράτειο νοσοκομείου . Το μωρό βρέθηκε, χθες το μεσημέρι, εγκαταλελειμμένα σε είσοδο πολυκατοικίας από ένοικο διαμερίσματος και ενημερώθηκε η αστυνομία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.300 φιάλες αίματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.