Έλληνες οδηγοί: Δεν βάζουν ζώνη, βρίζουν και μιλούν στο κινητό
Σύμφωνα με τα στοιχεία ευρωπαϊκής έρευνας για την υπεύθυνη οδήγηση
Πρωταθλητές στις βρισιές οι Έλληνες οδηγοί, δεν βάζουν ζώνη και δεν τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας
Μέσα στα νεύρα, έτοιμοι να ανοίξουν το στόμα τους και να αρχίσουν τις βρισιές είναι οι Έλληνες οδηγοί, σύμφωνα με μεγάλη πανευρωπαϊκή έρευνα για την οδηγική συμπεριφορά σε χώρες της Ευρώπης. Παράλληλα, δεν συνηθίζουν να φορούν ζώνη, και -φυσικά- μιλούν στο κινητό τηλέφωνο όταν οδηγούν. Επιπλέον, δεν έχουν ενδοιασμούς να ανοίξουν την πόρτα και να κατέβουν κάτω για να πιαστούν στα χέρια με τον οδηγό του άλλου αυτοκινήτου που «έχει πάντα άδικο»,
Οδηγοί 11 ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ισπανία, Βρετανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελλάδα, Πολωνία, Ολλανδία, Σλοβακία) απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με την οδηγική τους συμπεριφορά στο πλαίσιο του 6ου ευρωπαϊκού βαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση που πραγματοποιήθηκε από το Ipsos και το ίδρυμα Vinci Autoroutes.
Μεταξύ άλλων στην Ελλάδα:
- Το 71% των οδηγών αρχίζει τα... γαλλικά, όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Οι Σουηδοί είναι οι πιο... πολιτισμένοι (32%).
- Το 87% φοβάται μήπως βρεθεί αντιμέτωπο με τη βίαιη συμπεριφορά άλλων κατά την οδήγηση (84% στην Ευρώπη).
- Το 51% γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τις αποστάσεις ασφαλείας, κολλώντας το αυτοκίνητό πίσω από όχημα, ο οδηγός του οποίου τους εκνευρίζει για κάποιο λόγο. Στο 34% ο μέσος όρος στην Ευρώπη.
- Ένας στους δύο οδηγεί, κρατώντας το κινητό τηλέφωνο (Μόλις 27% στην Ευρώπη).
- Το 60% χρησιμοποιεί bluetooth, ενώ οδηγεί. Ίδιο ποσοστό και στην Ιταλία, την ώρα που στην Ευρώπη είναι 49%.
- Το 54% χρησιμοποιεί πολύ συχνά ακουστικά ή hands free (Στο 33% το ποσοστό στην Ευρώπη).
- Το 48% πιάνει το τιμόνι ενώ αισθάνεται κόπωση.
Στην ίδια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 12.418 άτομα, επισημαίνεται ακόμη:
- Ένας στους 10 Ευρωπαίους αναγνωρίζει πως έχει εμπλακεί σε ατύχημα ή θα μπορούσε να εμπλακεί σε κάποιο τέτοιο, ακριβώς επειδή μιλούσε στο τηλέφωνο την ώρα που οδηγούσε.
- Παρά το γεγονός πως αναγνωρίζουμε τις λανθασμένες συμπεριφορές στην οδήγηση, τείνουμε να υπερεκτιμούμε τις ικανότητές μας.
- Η επιθετική συμπεριφορά των Ευρωπαίων στο τιμόνι, που μπορεί να φτάνει ως και τη σωματική βία, αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» έχουν κλείσει από τις 17:00
Αυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα του περιοδικού International Living
Τι ακολουθεί μετά τον Byron
Λόγω των πλημμυρικών φαινομένων
Παράλληλα, στη Βοιωτία, ο κόμβος της Θήβας παραμένει κλειστός από χθες
Οι επιστήμονες προβλέπουν βροχοπτώσεις έως το απόγευμα - Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία
Δείτε τον χάρτη του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών με τις υψηλότερες καταγραφές στη χώρα
Εντοπίστηκε να οδηγεί στο αντίθετο ρεύμα με επικαθήμενο
Tι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Τα Δεκεμβριανά που ακολούθησαν και το δικαστικό «θρίλερ» με Κορκονέα
Κλείνουν σταθμοί του Μετρό - Τι θα ισχύσει τις ώρες των εκδηλώσεων μνήμης
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.