- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Μπήκε ο κλειδαράς στο σπίτι και τη βρήκε απαγχονισμένη
Η τραγική ιστορία μιας φοιτήτριας ιατρικής στην Αλεξανδρούπολη
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης από την είδηση πως μια 20χρονη φοιτήτρια ιατρικής έβαλε τέλος στη ζωή της.
Σύμφωνα με τα foitikanea.gr, η κοπέλα εντοπίστηκε νεκρή το απόγευμα της Τρίτης μέσα στο διαμέρισμα όπου διέμενε, επί της οδού Καραϊσκάκη. Το πτώμα αντίκρισε ο κλειδαράς, τον οποίο έστειλαν οι γονείς της νεαρής καθώς ανησύχησαν επειδή είχαν πολλές ώρες να επικοινωνήσουν μαζί της.
Σύμφωνα με την αυτοψία ιατροδικαστή, ο θάνατός της νεαρής είχε επέλθει πριν από 24-48 ώρες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.300 φιάλες αίματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.