- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η οικονομική αβεβαιότητα και οι αυξημένες τιμές αποθαρρύνουν τους καταναλωτές παγκοσμίως, σύμφωνα με την τακτική έρευνα της EY, Future Consumer Index.
Η ένατη έκδοση της τριμηνιαίας παγκόσμιας έρευνας μεταξύ 18.000 καταναλωτών, διαπιστώνει ότι το αυξανόμενο κόστος αγαθών και υπηρεσιών επηρεάζει τις αγοραστικές δυνατότητες και αποφάσεις του 52% των ερωτηθέντων σε όλον τον κόσμο.
Υπό το πρίσμα των σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων στις τιμές και την ανησυχία για νέες παραλλαγές του COVID-19, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να περιορίζουν την καταναλωτική δαπάνη τους, θα στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις και θα περιορίζουν τις αγορές μη απαραίτητων αγαθών. Ορισμένα βασικά προϊόντα για τα οποία οι ερωτηθέντες ξοδεύουν λιγότερα, περιλαμβάνουν τα ρούχα (38%), τα είδη καλλωπισμού και τα καλλυντικά (35%), και το αλκοόλ (30%). Παράλληλα, πολλοί αναζητούν ήδη φθηνότερες εναλλακτικές για φρέσκα (20%) και συσκευασμένα τρόφιμα (19%).
Σύμφωνα με την έρευνα, η αβεβαιότητα σχετικά με τη διαχείριση του αυξανόμενου κόστους ζωής, οδηγεί σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) των ερωτηθέντων σε διάθεση μεγαλύτερης εξοικονόμησης στο μέλλον, με το 39% να έχουν ήδη θέσει ως στόχο να αποταμιεύουν αντί να ξοδεύουν.
Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν εμπειρίες περισσότερο από ποτέ, καθώς αναπληρώνουν τον χαμένο χρόνο και αναζητούν τρόπους διαφυγής από τις πιέσεις του μετά-πανδημικού κόσμου, με το 45% να αναφέρουν ότι σκοπεύουν να ζήσουν εντονότερα την κάθε στιγμή.
Από τις πέντε βασικές κατηγοριοποιήσεις καταναλωτικών προτεραιοτήτων - «πρώτα ο πλανήτης» (Planet first), «πρώτα η προσιτή τιμή» (Affordability first), «πρώτα η εμπειρία» (Experience first), «πρώτα η υγεία» (Health first) και «πρώτα η κοινωνία» (Society first) - οι εμπειρίες έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση, σε διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το 2020, και αποτελούν, σήμερα, την τρίτη μεγαλύτερη προτεραιότητα καταναλωτικών δαπανών, από την τελευταία θέση όπου βρίσκονταν στην αρχή της πανδημίας.
Το 42% του συνόλου των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες τον επόμενο χρόνο. Ωστόσο, το 39% δηλώνουν λιγότερο διατεθειμένοι να αναζητήσουν εμπειρίες έξω από το σπίτι τους. Οι καταναλωτές που θα αναζητήσουν εμπειρίες εκτός σπιτιού, απαιτούν περισσότερα από τα φυσικά καταστήματα, καθώς πάνω από το ένα τρίτο (36%) σχεδιάζουν να επισκέπτονται μόνο καταστήματα που προσφέρουν μία εξαιρετική καταναλωτική εμπειρία.
Σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές αποφάσεις, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, οι περισσότεροι ερωτηθέντες βάζουν τον πλανήτη (26%) πάνω από την οικονομική προσιτότητα (24%) και την εμπειρία (20%).
Οι καταναλωτές επιλέγουν να προβούν σε πιο βιώσιμες αγορές, κάνοντας ό,τι μπορούν για να προστατέψουν το περιβάλλον, με το 56% να αναφέρουν ότι θα δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους και το 52% να δεσμεύονται να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον κοινωνικό αντίκτυπό τους. Δύο στους πέντε (42%) δηλώνουν ότι θα αγοράζουν μόνο από brands που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, άποψη που συμμερίζεται σε ίδιο ποσοστό και η Generation Z και σε ακόμη υψηλότερο (48%) οι Millennials.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άγνωστο που μπορεί να χτυπήσει το Κρεμλίνο
Πιο πλούσιος από ποτέ μετά την εκλογική νίκη του Τραμπ
Η πρώην παρουσιάστρια αρνείται το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών του 2020
«Ένας πόλεμος ανάμεσα στις δύο χώρες, δεν θα έχει νικητή», δηλώνει το Πεκίνο
Η δεύτερη επιδρομή του είδους μέσα σε μια εβδομάδα
Η εγγονή τους, η Ναόμι Μπάιντεν θα γίνει σύντομα μητέρα
Η κυβέρνηση υποσχέθηκε δικαιοσύνη για τα θύματα του καθεστώτος Άσαντ
Σε δημόσιο νοσοκομείο της Πάδοβας
Την εποχή που ήταν παρουσιάστρια στο Fox News
Με αφορμή δηλώσεις του υπέρ του Ισραήλ
Η ουκρανική προεδρία δεν έχει σχολιάσει προς το παρόν
Ο φόρος κληρονομιάς στις βρετανικές φάρμες και το τέλος μιας βρετανικής παράδοσης
Η δίκη αποκάλυψε ότι το παιδί έφερε 25 κατάγματα, περισσότερο ή λιγότερο παλιά
Έλληνας μηχανικός και πατέρας τριών παιδιών, είναι μεταξύ των έξι θυμάτων της κατάρρευσης πολυκατοικίας μετά από έκρηξη στη Χάγη
Τι αναφέρει ο νέος μάρτυρας για τα τα white parties
Τι αναφέρουν Αμερικανικοί αξιωματούχοι
Τι αποκαλύπτεται τώρα, στον απόηχο της υπόθεσης Πελικό για τον ενορχηστρωτή των βιασμών της Μαζάν
Η διαδικασία θα έχει τυπικό χαρακτήρα δεδομένου ότι δεν διαθέτει αριθμητική ισχύ πλέον
Παρασύρθηκε από αυτοκίνητο ενώ περπατούσε κοντά στο σπίτι της
Κυβερνούσε την χώρα πριν το γιο του μεταξύ 1971 και 2000
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.