- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Οι Ν. Περάκης και Θ. Τριαρίδης βρέθηκαν σε «Αδιέξοδο»
Ο σκηνοθέτης και ο συγγραφέας γράφουν τις εντυπώσεις τους από την παράσταση του Π. Κουρτίδη
Νίκος Περάκης, σκηνοθέτης
«Αν και το θέατρο ζει από τα ψέματα για να τα αποφύγω, ψάχνω συχνά την έξοδο κινδύνου. Θα φοβόμουν να πάω σ’ ένα χορόδραμα με τίτλο ΑΔΙΕΞΟΔΟ σε χρόνια κρίσης, αλλά ήθελα να δω την Ελευθερία Κόμη να χορεύει γιατί δουλέψαμε μαζί στην τελευταία μου ταινία κι εκεί την αγάπησα σαν ηθοποιό και Κρητικοπούλα , κι έχοντάς την δει στο ΥouTube την εποχή που δούλευε στα Μπεζάρ, ήμουν περίεργος δε πα’να χορεύει σ’αδιέξοδο. Σημειωτέο ότι με είχε σύρει τελευταία σε διάφορα dance, body και physical theatre κι ευτυχώς που την είχα μαζί, να μου εξηγεί. Την είδα λοιπόν σ΄ένα μικρό αλλά πολυεπίδεδο σκηνικό με άλλους 8 χορευτές σε μία συναρπαστική σε ακρίβια και ένταση χορογραφία που με καθήλωσε για μια ώρα στο κάθισμα. Αν ήμουν κριτικός θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά για τα κοστούμια, την μουσική και τα κείμενα» .
Θανάσης Τριαρίδης, συγγραφέας
«Η παράσταση Αδιέξοδο του Παύλου Κουρτίδη είναι μια εξέγερση του τρεμάμενου σώματος ενάντια στο μεγάλο στρατόπεδο του κόσμου, ενάντια στο μεγάλο Lager, στον Μεγάλο Αφέντη, τον Μεγάλο Παντοκράτορα και Δολοφόνο. Το οπλισμένο σώμα πάνω στο οπλισμένο σκυρόδεμα. Λείψανα παλαιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες του Ουρανού. Η εκρηκτική ανθοφορία της σάρκας στα όρια του μητροπολιτικού πολιτισμού. Οι στρατιώτες κρατούν Σημαίες, οι θεριστές Εικόνες, οι φονιάδες Ιδέες. Μα καμιά Ιδέα δεν μπορεί να αντέξει όταν το σώμα τρεμίζει, όταν ο Λόγος ιδρώνει, όταν το μέλλον δακρύζει. Κανένα αίμα δεν θα μας δοθεί δίχως να το γυρέψουμε. Καμία σάρκα δεν ανήκει. Είμαστε όλοι εντός του μέλλοντος ετούτου του τρεμάμενου σώματος. Στα μάτια μας η άβυσσος της αγάπης. Και στην σκηνή-αρένα ένα οργιαστικό σύνθεμα ζωτικών ορμών όπου ο θάνατος δεν θα έχει εξουσία».
Δείτε το τρέιλερ της παράστασης εδώ
Θέατρο ΠΚ, Κασομούλη 30, Νέος Κόσμος, 210 9011.677
Αδιέξοδο. Σκηνοθεσία-χορογραφία: Παύλος Κουρτίδης. Κειμ.: Μιχάλης Άνθης. Μουσική: Σταύρος Μαρκόνης. Ενεργούν σκηνικά οι καλλιτέχνες: Ελευθερία Κόμη, Θάνος Πρίτσας , Ζωή Σωτηροπούλου, Μάρκος Γιακουμόγλου, ΑνθήΑθανασοπούλου, Νίκος Κουκάκης, Νικόλας Μιτσίτσκας, , Παναγιώτης Μαλακός και η μικρή χορεύτρια Νάντια Τομαζένκο.
Σάβ., Κυρ. 21.30. €13, 10(Φ/ Ομαδικό άνω των 10 θεατών/ ΑΜΕΑ/ Άνεργοι ΟΑΕΔ/ Ατέλειες).
Φωτογραφία Πέτρος Περάκης
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο «Εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, το πάθος ως πράξη χειραφέτησης και η γυναικεία επιθυμία στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια
Η παράσταση που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή κάνει πρεμιέρα σήμερα 18 Δεκεμβρίου
Η ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Εκτροφείο τεράτων» στον Μικρό Κεραμεικο
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Το σπίτι στην Εθνική- ένα ήσυχο μέρος» μας μιλά για τον ρόλο της και όχι μόνο
Μια μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή, που μας γυρίζει πίσω στην Ελλάδα των δεκαετιών του ’80 και του ’90
Μιλήσαμε με τους δημιουργούς και συμπρωταγωνιστές της παράστασης «Τζόνι Μπλε»
Χιούμορ, συγκίνηση και πολλή μουσική
Την αγαπήσαμε για τη θρυλική της ατάκα «Σας αγαπώ». Τώρα τη συναντήσαμε με αφορμή την παράσταση «Blue Train», στην οποία πρωταγωνιστεί και της ζητήσαμε να μας μιλήσει για όλα.
Ο Λεωνίδας Μικρόπουλος και η υπαρξιακή διαδρομή προς την αυθεντικότητα
Για δύο παραστάσεις, στις 16 & 17 Δεκεμβρίου
Η εκρηκτική διασκευή του Βρετανού σκηνοθέτη Ρόμπερτ Άικ συνεχίζει για 22 ακόμη παραστάσεις
Γιατί παραδινόμαστε στη ρουτίνα, αφήνοντας τη ζωή να περνά με εμάς απόντες;
Μιλήσαμε με τη διακεκριμένη Ελληνίδα κοντράλτο λίγο πριν τη συναυλία της στο ΚΠΙΣΝ
Η Λένα Μποζάκη, η Μαγδαληνή Σπίνου και η Νίκη Σερέτη πρωταγωνιστούν σε μια παράσταση με έντονη σωματικότητα στο Bios
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.