Υπάρχουν πολλές διαφημίσεις στο Youtube· τις βλέπεις στην αρχική σελίδα, στο πλάι, ακόμα και την ώρα που παρακολουθείς το video, εμφανίζονται ως εκνευριστικά pop- ups. Παρόλ' αυτά όλο και περισσότερες εταιρίες πειραματίζονται με νέους και ευρηματικούς τρόπους για να προχωρήσουν ένα βήμα πέρα από τις "παραδοσιακές" διαφημιστικές φόρμουλες. Σκαρφίζονται έτσι πρωτότυπες διαφημιστικές καμπάνιες που προσκαλούν το χρήστη να συμμετέχει.
Παράδειγμα η καινούργια διαφήμιση "A hunter shoots a Bear" της Tipp- Ex, μίας εταιρίας διορθωτικού υγρού, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στη σελίδα της εταιρίας στο Youtube. Ο Andy ο κυνηγός της υπόθεσης, σημαδεύει με το όπλο του μία αρκούδα, αλλά τελευταία στιγμή διστάζει. Τότε βγάζοντας το χέρι του έξω από την οθόνη, αρπάζει το διορθωτικό υγρό που βρίσκεται δίπλα του και διορθώνει το ρήμα της πρότασης. Η πρόταση μένει χωρίς ρήμα, και ο θεατής καλείται να διαλέξει καινούργιο τέλος για το βίντεο, συμπληρώνοντας το κενό.
Μέχρι σήμερα το βίντεο έχει 6.831.915 προβολές, ενώ οι εγγεγραμένοι χρήστες φτάνουν τους 18.584.
Εσείς ποιο ρήμα θα επιλέξετε;