Επιτέλους οι νεκρόφιλοι δικαιώθηκαν με το ημερολόγιο που κυκλοφόρησε η εταιρεία φερέτρων Lindner. Οι κάσες ως καναπέδες, τραπεζάκια, ή κάπου στο βάθος και με τις ημίγυμνες μοντέλες σε όλες τις πιθανές και απίθανες στάσεις πάνω, κάτω, δίπλα και μέσα σ’ αυτές έκαναν την πολωνική εκκλησία να βγει από τα άμφιά της, την εταιρεία διάσημη σε όλο τον κόσμο με την… ευρηματική διαφημιστική της καμπάνια και τον ιδιοκτήτη της Ζμπίνεου Λίντνερ ν’ αναρωτιέται «μα γιατί κάνουν έτσι;
Το τελευταίο μας κρεβάτι είναι και στο κάτω κάτω είναι πολύ κρίμα να πάει χαμένος τόσος κόπος για κάτι που θα εμφανίζεται για τόση λίγο σε μια κηδεία». Μωρέ μήπως έχει δίκιο και στην οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε να αρχίζουν να αγοράζουμε φέρετρα για αποθηκευτικούς χώρους, μονά κρεβάτια κ.λπ. μέχρι να…