- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
«Δεν πρέπει να βασίζεστε, πλέον, στο σχέδιο Fabbrica Italia» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Σέρτζο Μαρκιόνε αναφερόμενος στο σχέδιο ανάπτυξης που προέβλεπε την συνολική επένδυση 20 δις ευρώ για την παραγωγή 6 εκατ. αυτοκινήτων σ' όλο τον κόσμο, εκ των οποίων 400.000 στην Ιταλία.
Όμως από τότε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Μαρκιόνε, «η αγορά του αυτοκινήτου στην Ευρώπη εισήλθε σε μεγάλη κρίση και εκείνη της Ιταλίας κατέρρευσε, αγγίζοντας τα επίπεδα της δεκαετίας του '70». Ο φόβος για το κλείσιμο μίας από τις 4 βιομηχανίες της Fiat σε περίοδος ύφεσης είναι υπαρκτός. Η Σουζάνα Καμούσο, γραμματέας της Cgil, του μεγαλύτερου ιταλικού συνδικάτου εξέφρασε την έντονη αντίδρασή της δηλώνοντας: « Η Fiat κορόιδεψε όλη την Ιταλία, πρόκειται για μια επιχείρηση που δεν θέλει πλέον να κάνει επενδύσεις. Πόσες βιομηχανικές μονάδες πρέπει να κλείσει για να πει ότι θέλει να φύγει από την χώρα μας; Η κυβέρνηση πρέπει να δράσει άμεσα».
Ο υπουργός οικονομικής ανάπτυξης Κοράντο Πάσερα καθησύχασε ότι «ο ίδιος και η κυβέρνηση θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν ώστε η Fiat να τηρήσει τις δεσμεύσεις που ανέλαβε ενώπιον της χώρας, αν και η πολιτική δεν μπορεί να υποκαταστήσει συγκεκριμένες επιχειρηματικές και επενδυτικές επιλογές». -Γ.Δ.