- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Adidas Originals, η σύγχρονη γενιά του Superstar
The icons of tomorrow: Το εμβληματικό sneaker επιστρέφει και μας συστήνει τη νέα γενιά δημιουργών της Ελλάδας
Η μόδα εξελίσσεται διαρκώς, τα trends συνέχεια αλλάζουν, το Superstar όμως παραμένει πιστό στις αξίες και το διαχρονικό σχεδιασμό του, στηρίζοντας την καινοτομία και τη δημιουργικότητα των νέων ανθρώπων.
Δημήτρης Κυρσανίδης
Τα Superstar όλες αυτές τις δεκαετίες είδαν τον κόσμο ν’ αλλάζει και ήταν κομμάτι αυτής της αλλαγής, καθώς ήταν επιλογή ανθρώπων που με τις ιδέες και το έργο τους είχαν ένα θετικό αντίκτυπο στην pop κουλτούρα, τις τέχνες, την κοινωνία και έγραψαν τη δική τους ιστορία με πρωτοτυπία και αυθεντικότητα.
Γιώργος Λέντζας
Τάσος Ξιαρχογιαννόπουλος
Εμπνευσμένα από το αυθεντικό στιλ του Superstar, οι νέες εκδόσεις του sneaker έχουν ως κοινό τις 3 χαρακτηριστικές ρίγες της adidas, ενώ κυκλοφορούν σε όλους τους τόνους του γκρι συμβαδίζοντας με την αισθητική του σήμερα.
Η πρώτη έκδοση, το Superstar 80s, είναι εμπνευσμένη από τους δρόμους της πόλης και αποτελεί φόρο τιμής στο sneaker που έθεσε τις βάσεις και διαμόρφωσε τη σύγχρονη street κουλτούρα.
Ιωάννα Θεοδώρου
Xenia Ghali
Σε μια premium εκδοχή, το design του αναδεικνύει τη street style αισθητική του Superstar που είναι φτιαγμένο από δέρμα σε μεταλλικό γκρι χρώμα και πιο σκούρες suede λεπτομέρειες στις 3 ρίγες στο πλάι και το πίσω μέρος της φτέρνας. Οι χρυσές λεπτομέρειες στα πλαϊνά και στη γλώσσα αποτελούν τα χαρακτηριστικά διαχρονικά στοιχεία του iconic sneaker.
Λένη Ελληνικού
Νατάσσα Εξηνταβελόνη
Η δεύτερη έκδοση του Superstar παραμένει πιστή στον αρχικό σχεδιασμό του και είναι φτιαγμένο από premium suede υλικό σε όλο το επάνω μέρος. Το Superstar Bold είναι η τρίτη έκδοση αποκλειστικά για γυναίκες και είναι μια εντυπωσιακή παραλλαγή με ιδιαίτερο design. Το επάνω μέρος είναι φτιαγμένο από κλασικό δέρμα σε απαλή γκρι απόχρωση ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η λευκή σόλα-πλατφόρμα, που εντυπωσιάζει.
Πιο αυθεντική από ποτέ, η νέα καμπάνια του Superstar μας συστήνει τη νέα γενιά δημιουργών της Ελλάδας μέσα από το φωτογραφικό φακό του Πάνου Γεωργίου και τη στιλιστική ματιά της Ιωάννας Θεοδώρου. Νέοι Έλληνες δημιουργοί που έχουν ξεχωρίσει για την αυθεντικότητά τους, το έργο τους και την αγάπη τους για το street style, φωτογραφήθηκαν ως πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του Superstar.
Ο Γιώργος Λέντζας, filmmaker και λάτρης των extreme sports, ο Δημήτρης Κυρσανίδης, επαγγελματίας & πρωταθλητής στο Free Running, η Xenia Ghali, international μουσική παραγωγός & DJ, o χορογράφος Τάσος Ξιαρχογιαννόπουλος, η αρχιτέκτονας Λένη Ελληνικού, η ηθοποιός Νατάσσα Εξηνταβελόνη, καθώς και η ίδια η στιλίστρια και fashion blogger, Ιωάννα Θεοδώρου.
Μέσα από τη φωτογράφιση του Superstar, τα adidas Originals και οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας ενθαρρύνουν τη νέα γενιά να μη διστάζει να εκφραστεί, να είναι πάντα ο εαυτός της και να μη σταματάει να πιστεύει ότι έχει τη δύναμη ν’ αλλάξει τον κόσμο.
Τα νέα Superstar είναι ήδη διαθέσιμα στο www.adidas.gr, στα adidas Stores και σε συνεργαζόμενα sneaker stores.