- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Για δεύτερη χρονιά το CruiseInn, σε συνδιοργάνωση του ThinkBiz και της Celestyal Cruises, της μοναδικής εταιρείας κρουαζιέρας με αφετηρία τα Ελληνικά λιμάνια και χορηγούς:
* Tον όμιλο Τripsta, ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία στην παγκόσμια αγορά Τoυρισμού,
* Το efood.gr, το Νο1 site παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα,
* Tα ξενοδοχεία Aldemar Resorts που φιλοξένησαν στο συγκρότημα της Ρόδου, Αldemar Amilia Mare & Paradise Village, τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού οι οποίοι συζήτησαν τις ιδέες τους και αντάλλαξαν απόψεις με τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες,
σάλπαρε για μια ξεχωριστή κρουαζιέρα και ανέδειξε νέους επιχειρηματίες με καινοτόμα σχέδια στους τομείς του Τουρισμού και του Πολιτισμού.
Ο πολυβραβευμένος και αναγνωρισμένος διαγωνισμός CruiseInn γίνεται θεσμός και εξελίσσεται σε μία μηχανή παραγωγής νέων επιχειρηματικών ιδεών με σημαντικό πλεονέκτημα ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι βιώσιμες ,άμεσα υλοποιήσιμες και απευθύνονται σε στρατηγικούς κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας. Προς αυτή την κατεύθυνση, λειτούργησε θετικά η υποστήριξη εξειδικευμένων μεντόρων καθώς και η δομή του διαγωνισμού που τους οδηγεί στην αλληλεπίδραση με τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες στις στάσεις-προορισμούς με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση του προϊόντος τους και την απόκτηση πρώτων συνεργατών και πελατών τους.
Ξεχωριστή προσθήκη στη φετινή οργάνωση αποτέλεσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που οργανώθηκε πριν την αναχώρηση του Celestyal Olympia στα γραφεία της Tripsta καθώς και η θερμή υποδοχή του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου που οργάνωσε μια διαδραστική ξενάγηση στην παλιά πόλη του Ηρακλείου, με τη βοήθεια εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας. Τέλος, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ιδέες τους σε τοπικούς φορείς του Ηρακλείου και στον Πρόεδρο του Ο.Λ.Η, κ.Φιλλιπή.
Μπορείτε να δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του CruiseInn εδώ.
Μετά από συνολικά 200 αιτήσεις συμμετοχής, επιλέχτηκαν οι 30 καλύτεροι νέοι επαγγελματίες, με διαφορετικά γνωσιακά αντικείμενα και επαγγελματική εμπειρία. Στη συνέχεια, επιβιβάστηκαν στο Celestyal Olympia στα πλαίσια της θεματικής κρουαζιέρας «Ιστορίες Ελληνικού Πολιτισμού» κατά την διάρκεια της οποίας αναπτύχθηκαν 6 νέες εταιρείες στους κλάδους του Τουρισμού &Πολιτισμού. Το ειδικά διαμορφωμένο πλοίο κατευθύνθηκε σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης και τελικό προορισμό τη Σαντορίνη. Εκεί οι ομάδες παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
Tην πρώτη θέση και το xρηματικό έπαθλο ύψους 3.500 ευρώ, χορηγία της Celestyal Cruises, έλαβε η ομάδα Ryde. H καινοτομία τους εστιάζεται στην μηχανή αναζήτησης και εντοπισμού όλων των διαθέσιμων προς ενοικίαση αυτοκινήτων στην περιοχή που βρίσκεται ο χρήστης.
Εξίσου αξιόλογες ήταν και οι υπόλοιπες προτάσεις, μεταξύ των οπoίων αναφέρουμε τους υπόλοιπους νικητές. Η Customer Hero ανέπτυξε ένα καινοτόμο διαδικτυακό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού τομέα. Το Vessel Hero που παρουσίασε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης μεταξύ ιδιοκτητών και επαγγελματιών-χρηστών τουριστικών σκαφών.
Οι νικήτριες ομάδες θα λάβουν υπηρεσίες υποστήριξης και επιχειρηματικής ανάπτυξης από διακεκριμένους επιχειρηματικούς φορείς. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί οτι η ομάδα “Customer Hero”, θα συνεργαστεί πιλοτικά με το on board site που η Celestyal Cruises έχει λανσάρει στα κρουαζιερόπλοιά της, με στόχο να παρέχει αυτοματοποιημένα και σε πραγματικό χρόνο tailor-made απαντήσεις σε ερωτήματα των επιβατών της!
Στις 17 - 21 Οκτωβρίου ο θεσμός του CruiseInn θα επανέλθει με κρουαζιέρα-διαγωνισμό στον κλάδο του Τουρισμού και της Γαστρονομίας, έναν ακόμη βασικό στρατηγικό πυλώνα της Ελληνικής Οικονομίας και της Celestyal Cruises. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο www.getcruiseinn.com.