1821 Digital Gallery
Ο άνδρας που πλάγιαζε για 6 ημέρες δίπλα στο πτώμα της συζύγου του συστήνει την εμπειρία ως το πιο «παρηγορητικό» τελευταίο αντίο (εικόνες)

Ο άνδρας που πλάγιαζε για 6 ημέρες δίπλα στο πτώμα της συζύγου του συστήνει την εμπειρία ως το πιο «παρηγορητικό» τελευταίο αντίο (εικόνες)

Πρώτη συνέντευξη του βουδιστή, παγανιστή που έγινε viral στο Facebook  

Στις 21 Απριλίου η «υπέροχη, λατρεμένη και γενναία, Γουέντι, η καλύτερη φίλη και αδελφή ψυχή» του Ράσελ Ντάβισον, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών. Η Γουέντι πέθανε από καρκίνο του τραχήλου της μήτρας στο σπίτι της, στην αγκαλιά του αγαπημένου της συζύγου. Μέχρι εδώ η όλη θλιβερή ιστορία της Γουέντι ακούγεται φυσιολογική. Η συνέχειά της, όμως, η οποία κοινοποιήθηκε στον κόσμο του Facebook άφησε πολύ κόσμο άφωνο.

Ο Ράσελ Ντάβισον δεν κάλεσε κανένα γραφείο τελετών μετά το θάνατο της συζύγου του στο Ντέρμπι της Βρετανίας. Αντ' αυτού ακολούθησε ένα δικό του τελετουργικό: έπλυνε το σώμα της, την έντυσε με ένα καλοκαιρινό φλοράλ φόρεμα και την τοποθέτησε σε ένα «κουκούλι» (στη Γουέντι δεν άρεσε ποτέ η λέξη φέρετρο» φτιαγμένο από λυγαριά με βαμβακερή επένδυση. Έμεινε πλάι της για έξι ολόκληρες ημέρες.

Ράσελ Ντάβισον

Το πρώτο βράδυ ο τεθλιμμένος σύζυγος πλάγιασε δίπλα στο «κουκούλι», διάβασε μια ιστορία στη νεκρή σύζυγό του και κοιμήθηκαν μαζί. Το επόμενο πρωί, λέει στην πρώτη του αποκλειστική συνέντευξη στον Independent, «ξύπνησα κανονικά, χωρίς να αισθάνομαι παράξενα από την παρουσία ενός νεκρού σώματος μέσα στο δωμάτιο. Ίσα ίσα: η Γουέντι ήταν ακόμη εκεί και αυτό ήταν η πιο παρηγορητική αίσθηση».

Σχετικα
Αντώνης Σύκαρης: Νέα αποστολή για τη μεταφορά της σορού του ορειβάτη
Αντώνης Σύκαρης: Νέα αποστολή για τη μεταφορά της σορού του ορειβάτη

Καθημερινά πλήθος κόσμου φίλοι και γνωστοί επισκέπτονταν το σπίτι του Ράσελ για να αποχαιρετήσουν την Γουέντι. Έξι ημέρες μετά το θάνατό της, στις 27 Απριλίου, εμφανίσθηκε στην πόρτα του σπιτιού τους η αστυνομία και τότε ο Ράσελ Ντάβισον και γιος του αναγκάστηκαν να απομακρύνουν τη σορό της Γουέντι από το σπίτι και να την πάνε στο κρεματόριο για αποτέφρωση. «Κατανοώ ότι αυτό που έκανα ακούγεται κάπως περίεργο, αλλά θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα», λέει ο Βρετανός στον Independent. «Ήταν όμως πανέμορφη. Της φόρεσα εσώρουχα για την ακράτεια για την περίπτωση που το σώμα της απελευθέρωνε υγρά, αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Ούτε μύριζε. Το μόνο που έκανα ήταν να κλείσω τις κουρτίνες για να μην εκτεθεί η σορός της στο φως του ήλιου. Δεν παρατήρησα να αποσυντίθεται, δεν παρατήρησα κάτι το ενοχλητικό».

Ράσελ Ντάβισον

«Είμαι άνθρωπος της φύσης», συμπληρώνει ο Ράσελ Ντάβισον, «λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με τη φύση και ό,τι κι αν πάθαινε το σώμα της Γουέντι δεν θα με τρόμαζε». Υποστηρίζει ότι δεν ήθελε να αφήσει τη γυναίκα στα χέρια ενός άγνωστου που θα την τοποθετούσε μέσα σε ένα ψυγείο. «Κάποια στιγμή μου φάνηκε σαν να μας χαμογελάει. Μπορεί να ήταν νεκρή, αλλά ήταν ακόμη μαζί μας». 

Back to top

Προσεχως

«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
20.06.2022
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5