- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Generation Potential: Όταν η επένδυση στη νεότητα γίνεται στρατηγική για ένα καλύτερο αύριο
Η νέα καμπάνια του The King's Trust International φωτίζει τη δύναμη της νεανικής φιλοδοξίας και καλεί το κοινό να επενδύσει, όχι απλώς να δωρίσει
Η καμπάνια «Generation Potential» του The King’s Trust International επενδύει στη νέα γενιά
Σε μια εποχή όπου οι παγκόσμιες προκλήσεις συσσωρεύονται —οικονομική αστάθεια, πανδημίες, ένοπλες συγκρούσεις και η κλιματική κρίση— η ελπίδα για ένα βιώσιμο μέλλον εντοπίζεται συχνά στη νεότερη γενιά. Και ακριβώς αυτήν τη δύναμη της ελπίδας αξιοποιεί η νέα παγκόσμια καμπάνια «Generation Potential» του οργανισμού The King’s Trust International, πρώην Prince’s Trust International, που ιδρύθηκε από τον σημερινό Βασιλιά Κάρολο Γ’.
Η καμπάνια, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Ιούλιο του 2025 με επίκεντρο μια ταινία μικρού μήκους που γυρίστηκε στη Λάγος της Νιγηρίας, αποτελεί ένα δυναμικό κάλεσμα προς το κοινό: όχι για φιλανθρωπικές δωρεές, αλλά για επένδυση στη δύναμη και το ταλέντο των νέων ανθρώπων ανά τον κόσμο.
Η φωνή της αλλαγής
Το φιλμ ξεκινά σε μαυρόασπρο, αναπαριστώντας γνώριμα οπτικά μοτίβα από τις κλασικές καμπάνιες φιλανθρωπίας. Μια νεαρή κοπέλα ζητά δωρεές, μέχρι που διακόπτει την αφήγηση, κοιτά την κάμερα και δηλώνει: «Δεν χρειάζομαι δωρεές, χρειάζομαι την επένδυσή σου». Από τη στιγμή εκείνη, το χρώμα επιστρέφει στην οθόνη, συμβολίζοντας τη δύναμη και τη δυνατότητα. Η σκηνοθεσία μετατρέπεται σε μια ορμητική αφήγηση ελπίδας, με τον φακό να ακολουθεί τη νεαρή γυναίκα στους δρόμους της Λάγος, ενώ φαντάζεται το μέλλον: «Μπορώ να λύσω την κλιματική κρίση», «μπορώ να γιατρέψω ασθένειες», «μπορώ να γράψω την επόμενη κινηματογραφική επιτυχία».
Από τη δωρεά στην επένδυση
Η ρητορική μετατοπίζεται. Η λέξη «δωρεά» αντικαθίσταται από τη λέξη «επένδυση». Το μήνυμα είναι σαφές: η βοήθεια προς τους νέους δεν πρέπει να είναι παθητική ή προσωρινή. Πρέπει να είναι στρατηγική, ενεργή και διαρκής. Όπως τονίζεται και στο κλείσιμο του φιλμ, «Το μέλλον μας είναι στα χέρια τους».
Η παραγωγή της ταινίας έγινε σε συνεργασία των Wonderhood Studios με τις εταιρείες JM Films (Νιγηρία) και Kode Media (Λονδίνο). Το καστ αποτελείται από νέους και νέες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Get Into» του οργανισμού, το οποίο παρέχει εντατική εκπαίδευση δεξιοτήτων απασχολησιμότητας, εξειδικευμένη κατάρτιση σε συγκεκριμένους τομείς και περίοδο πρακτικής εξάσκησης μέσω job shadowing.
Ένας οργανισμός με παγκόσμιο αποτύπωμα
Από το 2015 μέχρι σήμερα, το The King’s Trust International έχει υποστηρίξει περισσότερους από 100.000 νέους σε ολόκληρο τον κόσμο. Όμως, το νούμερο αυτό είναι απλώς η αρχή. Με το νέο brand platform «Generation Potential», ο οργανισμός θέτει ως στόχο την υποστήριξη ενός εκατομμυρίου νέων μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Η νέα στρατηγική τοποθετεί στο επίκεντρο τη νεανική φιλοδοξία, παρουσιάζοντας τους νέους όχι ως ευάλωτους αποδέκτες βοήθειας, αλλά ως μελλοντικούς πρωταγωνιστές της παγκόσμιας ανάπτυξης. Η επιλογή του τίτλου δεν είναι τυχαία: «Generation Potential» σημαίνει ακριβώς αυτό, μια γενιά που είναι γεμάτη δυνατότητες, που απλώς περιμένουν να ενεργοποιηθούν.
Η δύναμη της δημιουργικής αφήγησης
Η δημιουργική ομάδα της Wonderhood Studios φρόντισε ώστε το μήνυμα να φτάσει με δύναμη και σαφήνεια. Με έντονα χρώματα, δυναμικά πλάνα, και έναν ειλικρινή, άμεσο λόγο, η καμπάνια ξεφεύγει από τις τετριμμένες αφηγήσεις φιλανθρωπίας. Αντ' αυτού, προσφέρει έναν νέο τρόπο θέασης της κοινωνικής συνεισφοράς: όχι ως πράξη ελεημοσύνης, αλλά ως πράξη εμπιστοσύνης.
Το δημιουργικό ντουέτο των Jack Croft και Stacey Bird (Executive Creative Directors) υπογράφει τη στρατηγική σύλληψη της καμπάνιας, μαζί με τους Aidan McClure (Chief Creative Officer) και Jessica Lovell (Chief Strategy Officer). Η εκτέλεση και παραγωγή έγινε με φροντίδα στη λεπτομέρεια από μια ομάδα παραγωγής που ενώνει Λονδίνο και Αφρική, με μουσική υποστήριξη από το στούντιο 750mph.
Ένα μήνυμα που αγκαλιάζει τον κόσμο
Με τη Νιγηρία στο προσκήνιο, το φιλμ καταφέρνει να μεταδώσει ένα παγκόσμιο μήνυμα. Η νεότητα, όπου κι αν ζει, κουβαλά τα ίδια όνειρα, τις ίδιες προκλήσεις και τις ίδιες δυνατότητες. Όπως δηλώνει η ίδια η πρωταγωνίστρια: «Δεν ζητάμε να μας σώσετε. Ζητάμε να μας εμπιστευθείτε». Και αυτή είναι ίσως η πιο ώριμη και ειλικρινής φωνή που έχει ακουστεί από τον κόσμο της κοινωνικής διαφήμισης εδώ και χρόνια.
Σε μια εποχή που η κλιματική αλλαγή, η ανεργία των νέων και οι κοινωνικές ανισότητες βρίσκονται στο προσκήνιο, η καμπάνια του The King's Trust International υπενθυμίζει πως η λύση ίσως να βρίσκεται ήδη εδώ. Στη γενιά του αύριο. Στη γενιά με τη μεγαλύτερη δυναμική αλλαγής. Στη Generation Potential.
Για περισσότερες πληροφορίες και για να υποστηρίξετε την πρωτοβουλία, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του οργανισμού
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Το μυστήριο των ζημιών λύθηκε
Γιατί χρήστες στο ίντερνετ της έδωσαν...νέο τίτλο μετά το Thanksgiving
Η σπουδαία ερμηνεύτρια και ο παρουσιαστής τραγούδησαν μαζί σε σόου της γαλλικής τηλεόρασης
Ακούστε τη νέα διαφήμιση
Δείτε το βίντεο-αφιέρωμα της εταιρείας παραγωγής
Επιστροφή σε μια εποχή χωρίς touchscreens και με 160 χαρακτήρες
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.