- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Hotter Than Ever: Η Ναόμι Γουότς επαναπροσδιορίζει τη μέση ηλικία
Η εμμηνόπαυση και το πιο φωτεινό σημείο της ζωής
Hotter Than Ever: Η νέα καμπάνια που κάνει σαφές πως η μέση ηλικία δεν είναι το τέλος της θηλυκότητας
Στην καλοκαιρινή Νέα Υόρκη, η ηλικία των 50+ δεν «κρύβεται». Προβάλλεται σε γιγαντοαφίσες, φοριέται με καπέλα, συζητιέται με πάθος και κυκλοφορεί περήφανα στους δρόμους της μητρόπολης. Η Ναόμι Γουότς, ηθοποιός με φιλμογραφία που ισορροπεί ανάμεσα στην ευαισθησία και τη δύναμη, αποφάσισε να φέρει το θέμα της εμμηνόπαυσης και της γυναικείας ωριμότητας στο επίκεντρο της δημόσιας σφαίρας – όχι σαν κρίση, αλλά ως επανεκκίνηση. Κι έτσι γεννήθηκε το "Hotter Than Ever", η νέα καμπάνια του brand ομορφιάς και ευεξίας "Stripes Beauty", την οποία η ίδια ίδρυσε το 2022.
Η καμπάνια, που παρουσιάστηκε με ταχύτητα pop-up καταιγίδας από 17 έως 24 Ιουνίου, έκανε αισθητή την παρουσία της μέσα από guerrilla marketing σε τρία καίρια σημεία της Νέας Υόρκης. Έξι τεράστιες αφίσες, λιτές και τολμηρές, φέρουν το μήνυμα ότι η μέση ηλικία δεν είναι το τέλος της θηλυκότητας, αλλά μια νέα φάση αυτογνωσίας και απελευθέρωσης.
Η εμμηνόπαυση ως πολιτισμική πρόταση
«Αντί να ντρεπόμαστε, να μιλάμε – να τολμάμε», δηλώνει η Γουότς, η οποία σήμερα είναι ιδρύτρια και Chief Creative Officer του Stripes Beauty, ενός brand που δημιουργήθηκε ακριβώς για να ρίξει φως σε έναν βιολογικό κύκλο που παραμένει ταμπού, ακόμα και στη σύγχρονη Δύση.
Η "Hotter Than Ever" δεν είναι απλώς μια προωθητική ενέργεια για καλλυντικά. Είναι ένα μανιφέστο επαναπροσδιορισμού του τι σημαίνει να είσαι γυναίκα 50+, με θάρρος, σεξουαλικότητα, δυναμική παρουσία και αυτοπεποίθηση. Το brand παρουσιάζει δέκα γυναίκες-πρότυπα, που μοιράζονται ιστορίες επανεκκίνησης, επαναπροσδιορισμού και προσωπικής ακμής μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια. Δεν πρόκειται για στερεοτυπικές "influencers", αλλά για αυθεντικές φωνές με ειλικρινείς εμπειρίες. Γιατί η αυθεντικότητα είναι το νέο κριτήριο ομορφιάς.
Pop-ups, καπέλα και... SoulCycle
Η καμπάνια ενισχύθηκε με pop-up events και sampling series στους καλοκαιρινούς δρόμους των Hamptons, σε συνεργασία με τη SoulCycle – έναν συμβολικό συνεταιρισμό ευεξίας, γυναικείας ενέργειας και αυτοέκφρασης. Με κάθε αγορά άνω των 100 δολαρίων, οι πελάτισσες αποκτούν ένα limited-edition καπέλο με τη φράση "Hotter Than Ever" – ένα statement μόδας αλλά και ύπαρξης.
Το μήνυμα προωθείται επίσης με τη βοήθεια επιστημόνων, ειδικών στην εμμηνόπαυση, αλλά και ψηφιακών δημιουργών που μετατρέπουν την καμπάνια σε πολιτισμικό κάλεσμα στα social media: από εκπαιδευτικά reels μέχρι εμπνευσμένα stories, η κουλτούρα του "midlife pride" διαχέεται οριζόντια, χωρίς φίλτρα ή εκπτώσεις.
Μια εταιρεία που σέβεται την φυσική ομορφιά
Η Γουότς ίδρυσε τη Stripes Beauty σε συνεργασία με την Amyris, μία πρωτοποριακή βιοτεχνολογική εταιρεία που ειδικεύεται στη συνθετική επιστήμη και την καθαρή ομορφιά. Τα προϊόντα – από παχυντικά serums για το τριχωτό της κεφαλής μέχρι θρεπτικά έλαια για το σώμα – έχουν ως στόχο να ανταποκρίνονται στις βιολογικές αλλαγές της εμμηνόπαυσης, και όχι να τις «καμουφλάρουν». Το 2024, η επενδυτική εταιρεία L Catterton αγόρασε τη Stripes Beauty, ενισχύοντας τη δυναμική της στην παγκόσμια αγορά. Αλλά η ταυτότητά της δεν άλλαξε: παραμένει ένα brand για γυναίκες από γυναίκες – με επιστημονική τεκμηρίωση, αλλά και πολιτισμική αποστολή.
Η εμμηνόπαυση στο προσκήνιο
Σε μια εποχή όπου η κουλτούρα της νεότητας κυριαρχεί ακόμη στα media, η Γουότς και η Stripes Beauty προσπαθούν να ξαναγράψουν τους όρους. Η εμμηνόπαυση δεν είναι το fade-out της ζωής, αλλά ίσως το πιο φωτεινό της σημείο – εφόσον υπάρχει αποδοχή, γνώση και υπερηφάνεια. Όπως δήλωσε η ίδια η Watts:
«Δεν κρυβόμαστε. Είμαστε ορατές, παρούσες και... πιο καυτές από ποτέ».
Και στην τελική, ίσως αυτή να είναι η πιο ριζοσπαστική μορφή ομορφιάς: να μην απολογείσαι για τον χρόνο που πέρασε, αλλά να τον φοράς σαν στέμμα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η σκηνή εκτυλίσσεται στο Jockey Farm Stadium, στο Tunbridge Wells
Οι δέκα από αυτούς υιοθετήθηκαν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση των σχετικών βίντεο στα social media
Τι υποστηρίζει ο άλλοτε άσος πολλών ομάδων Ματ Μπαρνς
Η Ινδονησία διαθέτει από το 2008 έναν από τους πιο αυστηρούς νόμους περί πορνογραφίας παγκοσμίως
Κρύφτηκε κάτω από το πλυντήριο πιάτων
Το περιστατικό προκάλεσε την προσοχή των αρχών
Τα βίντεό της στο Tik Tok έγιναν viral με ανάμεικτες αντιδράσεις
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Το μυστήριο των ζημιών λύθηκε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.