- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
VanMoof: Κινηματογραφική καμπάνια για το μέλλον της αστικής μετακίνησης
Η επιστροφή ενός εμβληματικού brand με ένα πολύ ενδιαφέρον concept
Με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Folkert Verdoorn και των δημιουργών πίσω από καμπάνιες για adidas, PSG και Daily Paper, η VanMoof επιστρέφει δυναμικά – με πρωταγωνιστή ένα ποδήλατο που κυριολεκτικά… πετάει.
Η VanMoof επιστρέφει. Και το κάνει εντυπωσιακά. Μετά από μια δύσκολη περίοδο αναδιάρθρωσης, η ολλανδική εταιρεία ηλεκτρικών ποδηλάτων λανσάρει τη νέα σειρά S6 και μαζί της μια φιλόδοξη καμπάνια με τίτλο “Ride Like No Other”. Σε συνεργασία με τον δημιουργικό οίκο παραγωγής 100% και τον σκηνοθέτη Folkert Verdoorn, η VanMoof παρουσιάζει μια ταινία μικρού μήκους που αποτυπώνει όχι μόνο την εμπειρία χρήσης ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου, αλλά και ένα νέο όραμα για την αστική κινητικότητα.
Η ταινία γυρίστηκε στην Τιφλίδα της Γεωργίας, μια πόλη με ισχυρή οπτική ταυτότητα και έντονες αντιθέσεις. Σε αυτή την αστική σκηνογραφία, το νέο μοντέλο S6 προσγειώνεται από τον ουρανό, σαν να έρχεται από έναν άλλο κόσμο, φέρνοντας μαζί του την υπόσχεση μιας διαφορετικής εμπειρίας μετακίνησης. Ο αναβάτης γλιστράει ανάμεσα στα κτίρια, περνάει μέσα από τα σύννεφα και προσγειώνεται απαλά στους δρόμους της πόλης. Το σενάριο αποφεύγει την επιδεικτική τεχνολογία και επιλέγει τον δρόμο της οπτικής ποίησης και της συναισθηματικής αφήγησης.
Επανατοποθέτηση στην αγορά
Η επιλογή αυτή δεν είναι τυχαία. Η VanMoof επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο κοινό της, όχι μόνο ως ένας καινοτόμος κατασκευαστής ποδηλάτων, αλλά ως ένα brand με ισχυρή ταυτότητα, που επενδύει στη σχέση του με τον χρήστη και την πόλη. Η καμπάνια δεν αναλώνεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά, αν και το νέο S6 προσφέρει αναβαθμίσεις – από το βελτιωμένο Kick Lock και το ενισχυμένο Anti-Theft System μέχρι τον πιο ομαλό Boost Button. Αντίθετα, δίνει έμφαση στο συναίσθημα: πώς είναι να μετακινείσαι χωρίς θόρυβο, χωρίς βιασύνη, με μια αίσθηση ελευθερίας που μοιάζει σχεδόν εξωπραγματική.
Περισσότερο storytelling, λιγότερο performance
Η καμπάνια "Ride Like No Other" αποτελεί στρατηγική τοποθέτηση και απέναντι στον ανταγωνισμό. Σε μια αγορά όπου η τεχνολογία συχνά παρουσιάζεται ως αυτοσκοπός, η VanMoof τοποθετεί την εμπειρία στο επίκεντρο. Αναγνωρίζοντας τις νέες απαιτήσεις των κατοίκων των πόλεων – βιωσιμότητα, εργονομία, ασφάλεια, στυλ – επενδύει σε ένα αφήγημα πιο κοντά στην τέχνη παρά στο performance marketing.
Συνεργασίες με κύρος
Το λανσάρισμα συνοδεύεται από ένα πολυκάναλο πλάνο προώθησης σε Instagram, Meta, YouTube και στα καταστήματα συνεργατών στην Ευρώπη. Η σκηνοθετική προσέγγιση του Verdoorn, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη φωτογραφία του Boas van Milligen Bielke και τον ήχο των David Coehorst & Andrés Aracena, δημιουργεί μια αισθητική που αγγίζει τα όρια του arthouse.
Με τη σφραγίδα πλέον της McLaren Applied, η VanMoof φιλοδοξεί να γυρίσει σελίδα. Η “σιωπηλή” άφιξη του S6 είναι ένα ηχηρό μήνυμα: το μέλλον της μετακίνησης δεν χρειάζεται φασαρία για να κερδίσει τις εντυπώσεις. Αρκεί να μπορεί να απογειώσει την εμπειρία – και τη φαντασία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Το μυστήριο των ζημιών λύθηκε
Γιατί χρήστες στο ίντερνετ της έδωσαν...νέο τίτλο μετά το Thanksgiving
Η σπουδαία ερμηνεύτρια και ο παρουσιαστής τραγούδησαν μαζί σε σόου της γαλλικής τηλεόρασης
Ακούστε τη νέα διαφήμιση
Δείτε το βίντεο-αφιέρωμα της εταιρείας παραγωγής
Επιστροφή σε μια εποχή χωρίς touchscreens και με 160 χαρακτήρες
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.