Αυτοκινηση

Να γιατί άλλαξε τόσο το νέο Renault Captur

Το δεύτερης γενιάς, best seller της κατηγορίας, με φρέσκια σχεδίαση, τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στυλ

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
auto_8.jpg

Πρώτες εντυπώσεις από το νέο Renault Captur που παρουσιάστηκε στην Ελλάδα.

Τι είναι

> Το δεύτερης γενιάς, best seller της κατηγορίας, με φρέσκια σχεδίαση, τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στυλ και περισσότερους χώρους. Με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά πλέον και με plug-in-hybrid έκδοση.

> Tο νέο Captur είναι κατά 11εκ. μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μήκος του  μοντέλου προηγούμενης γενιάς, γεγονός που αλλάζει καθοριστικά προς το θετικότερο την εμπορική πορεία του μοντέλου.

> Άλλαξε καθοριστικά γιατί μετά από έρευνα που έκανε η Renault σε καταναλωτές, αυτοί απαίτησαν μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους

> Η παρουσίαση του νέου Captur εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου με την ονομασία Drive the Future (2017-2022) του Group Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγικής

Εντός έδρας

> Το να γίνεται μία παγκόσμια παρουσίαση ενός μοντέλου στην Ελλάδα, δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά. Παρά τον ήλιο, τις άριστες καιρικές συνθήκες, την πλούσια ιστορία, αλλά και τα κορυφαία πλέον ξενοδοχειακά καταλύματα σε όλη την επικράτεια, στον τομέα του συνεδριακού –αν το ονομάσουμε έτσι- τουρισμού, υπολειπόμενα. Λίγο οι δρόμοι, λίγο η δυσκαμψία των αρχών, λίγο οι υψηλές τιμές στα καταλύματα, αποτρέπουν τα εργοστάσια από το να επιλέγουν την Ελλάδα για τις παρουσιάσεις των νέων τους μοντέλων, με αποτέλεσμα πάνω από το 86% αυτών να γίνονται στις δύο χώρες της Ιβηρικής χερσονήσου.

auto_2.jpg

> Η Renault επέλεξε ωστόσο να κάνει στην Αθηναϊκή ριβιέρα την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Renault Captur! Είναι η δεύτερη φορά μετά την προ διετίας παρουσίαση του Dacia Duster στην Πεντέλη, που ο Γαλλικός όμιλος επιλέγει την πατρίδα μας για μία τέτοιου εύρους παρουσίαση και μάλιστα ενός τόσο σημαντικού μοντέλου.

Design

> Oι Γάλλοι σχεδιαστές του νέου μοντέλου της Renault έδωσαν μεγάλη σημασία στην σχεδιαστική γραμμή του, επιλέγοντας έντονες δυναμικές και σπορ γραμμές, και το ενέταξαν φυσικά στη νέα εμπρός σχεδιαστική ταυτότητα όλων των τελευταίων μοντέλων της μάρκας με το χαρακτηριστικό LED εμπρός φανάρι, επιλογή καθόλα εναρμονισμένη με το concept «French Design».

auto_3.jpg

> Tα κωνικά πίσω φώτα που είναι και αυτά  σε μορφή «C» (C-Shape) και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18’’, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής και δυναμικής του εικόνας. Εξωτερικά πάντα, το κατά 11εκ. μεγαλύτερο σε μήκος Captur, με την ανεβασμένη γραμμή των «ώμων» του διαθέτει την εμφάνιση ενός πραγματικού SUV.

> Η εικόνα αυτή τονίζεται ακόμα περισσότερο και από στοιχεία όπως οι προστατευτικές ποδιές στο εμπρός και πίσω κάτω μέρος του αμαξώματος, τα μαύρα πλευρικά προστατευτικά στα μαρσπιέ, τα μαύρα προστατευτικά στα «φρύδια» των φτερών, και οι διαμήκεις μπάρες οροφής.

Interior

> Στο εσωτερικό, η νέα σχεδίαση είναι στην γραμμή του επίσης νέου Clio, ενώ το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα, που πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό αποτέλεσμα καθώς απελευθερώνει πολύτιμο χώρο και εξασφαλίζει έτσι μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων όπως λ.χ. ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση ενός smartphone.

auto_10.jpg

auto_1.jpg

> Σε αυτό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών, η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών που είναι η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία όντας ένα έγχρωμο κάθετο tablet. Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη.

auto_9.jpg

> Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,2 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο.

Χώροι

> Το σαλόνι είναι άνετο και τα νέα λεπτά, πλην όμως άκρως αναπαυτικά καθίσματα απελευθερώνουν επιπλέον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο εσωτερικός καθρέφτης χωρίς πλαίσιο, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευματολήπτη 12 V για τους πίσω επιβάτες ή ακόμα και οι θήκες στις μπροστινές πόρτες που έχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης μπουκαλιού 1,5 λίτρου.

auto_5.jpg

> Συνολικά υπάρχουν 27 λίτρα για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 536 λίτρα, που είναι και η καλύτερη στην κατηγορία του.

auto_6.jpg

> Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη λειτουργία μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16εκ. αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57μ. 

Tech

> Στο νέο Captur οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και Diesel, συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Οι προσφερόμενοι κινητήρες αποδίδουν από 100 έως 155 ίππους στις εκδόσεις βενζίνης και από 95 έως 115 ίππους στις εκδόσεις Diesel. Πρόκειται για κινητήρες τελευταίας γενιάς που ενσωματώνουν προηγμένες τεχνολογίες και πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα, με βελτιστοποιημένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

> Από το 2020 η γκάμα των προσφερόμενων κινητήρων για το νέο Captur θα εμπλουτισθεί και με ένα υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης με την ονομασία E-Tech Plug-in, που αποτελείται από βενζινοκινητήρας νέας γενιάς 1,6 λίτρων και συμπληρώνεται από 2 ηλεκτροκινητήρες, ένα πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων, μία μπαταρία 9,8 kWh και μία πρίζα φόρτισης συμβατή με οικιακή παροχή αλλά με σταθμό φόρτισης.

> Ο κινητήρας E-TECH Plug-in του νέου Captur συγκεντρώνει πάνω από 150 ευρεσιτεχνίες του τμήματος μηχανολογίας της Renault.

auto_4.jpg

> Τέλος το νέο Captur Initiale Paris θα εφοδιάζεται κατά το λανσάρισμά του με τους κινητήρες TCe 130 FAP και Blue dCi 115 και αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη – στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και μία υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση E-Tech Plug-in. Όλες οι εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.

> Το νέο Captur χρησιμοποιεί μία αρθρωτή πλατφόρμα/πάτωμα νέας γενιάς του ομίλου με την ονομασία CMF-B που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο Clio. Η συγκεκριμένη εξελίχθηκε από το 2014 στο κέντρο ερευνών  Technocentre της Guyancourt. Διαθέτει νέα τμήματα σε ποσοστό 85% σε σύγκριση με την πλατφόρμα/πάτωμα στην οποία βασίζεται η προηγούμενη γενιά του Captur. Με τη νέα πλατφόρμα CMF-B, το νέο Captur παρουσιάζει μία πληθώρα πλεονεκτημάτων.

Info

> Συνολικά, με το λανσάρισμά του, το νέο μοντέλο προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών. 

> Το νέο Renault Captur θα διατίθεται στην Ελληνική αγορά τον επόμενο Μάρτιο, σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ