Θεατρο - Οπερα

Θεόδωρος Τερζόπουλος - Εθνικό Θέατρο με Ορέστεια στην Επίδαυρο

Ο διεθνής Έλληνας σκηνοθέτης ανεβάζει για πρώτη φορά την εμβληματική τριλογία του Αισχύλου

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο σπουδαίος σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος
Ο σπουδαίος σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος σκηνοθετεί την Ορέστεια για το Εθνικό Θέατρο στην Επίδαυρο το καλοκαίρι του 2024

Το Εθνικό Θέατρο συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον διεθνώς καταξιωμένο Έλληνα σκηνοθέτη και δάσκαλο Θεόδωρο Τερζόπουλο που θα σκηνοθετήσει την Ορέστεια του Αισχύλου στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου τον Ιούλιο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Ο σπουδαίος σκηνοθέτης ανεβάζει για πρώτη φορά την εμβληματική τριλογία του Αισχύλου και η παράσταση αναμένεται ως ένα από τα μεγάλα πολιτιστικά γεγονότα του 2024. Η ταυτότητα της παράστασης θα ανακοινωθεί σύντομα.

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανεβάζει την Ορέστεια για το Εθνικό Θέατρο στην Επίδαυρο το καλοκαίρι 2024
Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανεβάζει την Ορέστεια για το Εθνικό Θέατρο στην Επίδαυρο το καλοκαίρι 2024

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος για την Ορέστεια που θα ανεβάσει για το Εθνικό Θέατρο

«Γιατί η Ορέστεια συνεχίζει να ασκεί τρομακτική έλξη; Μια πιθανή απάντηση θα μπορούσε να είναι: επειδή στον άνθρωπο υπάρχει η ανάγκη για μια βαθύτερη σχέση με τον Μύθο» σημειώνει χαρακτηριστικά ο σημαντικός σκηνοθέτης και συνεχίζει:

«Ο μύθος της Ορέστειας είναι επικίνδυνος, ανήκει στον κόσμο του ανοίκειου και του παράξενου, προκαλεί τον τρόμο, επειδή αποκαλύπτει το ατίθασο, το βίαιο και τους νόμους του βάθους που δεν μπορούν να δαμαστούν. Η Κλυταιμνήστρα μας καλεί να σπάσουμε μαζί τον καθρέφτη, για να γεννηθεί από τα θραύσματά του μια νέα εφιαλτική εικόνα, που ωστόσο θα διατηρεί τις σκοτεινές ρίζες του μύθου.

Πρόθεσή μας είναι η μελέτη του βάθους του μύθου της Ορέστειας και η αναζήτηση του απρόβλεπτου, του ασυνήθιστου, του παράδοξου. Τα πρόσωπα προσφέρουν τα σώματά τους στο θυσιαστήριο του ανοίκειου, θέτουν διαρκή ερωτήματα και διλήμματα. Η αισθητική της παράστασης προκύπτει από τη δυναμική σχέση του Σώματος με τον Μύθο, τον Χρόνο και τη Μνήμη. Θέτουμε ξανά το θεμελιώδες οντολογικό ερώτημα “περί τίνος πρόκειται”, ένα ερώτημα που δεν επιδέχεται οριστικές απαντήσεις, αλλά διαρκώς μας ενεργοποιεί προς την κατεύθυνση της ολοένα βαθύτερης έρευνας της ρίζας του ήχου, της λέξης, των πολλαπλών διαστάσεων του ανθρώπινου αινίγματος και της ανακατασκευής ενός νέου Μύθου».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ