- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τι συμβαίνει στο υποσυνείδητο του Τζον Μάλκοβιτς
Ο Αμερικανός διάσημος ηθοποιός βουτά «Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι» στη Στέγη
Ο Τζον Μάλκοβιτς «Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι» στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
Δύο διάσημοι ηθοποιοί με σημαντική πορεία στο θέατρο και τη μεγάλη οθόνη, ένας από τους πιο επιδραστικούς θεατρικούς συγγραφείς του προηγούμενου αιώνα κι ένας σκηνοθέτης της νεότερης γενιάς που κάνει αίσθηση στις ευρωπαϊκές σκηνές: η «συνταγή» είχε όλα τα συστατικά για αστραπιαίο sold out και να που έφθασε η ώρα για την πιο ηχηρή θεατρική μετάκληση του χειμώνα. Ο υποψήφιος για Όσκαρ Τζον Μάλκοβιτς και η πολυβραβευμένη Λιθουανή ηθοποιός Ινγκεμπόργκα Νταπκουνάιτε ανεβαίνουν στην κεντρική σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Τιμοφέι Κουλιάμπιν, για να αναμετρηθούν με το περίφημο κείμενο του Μπερνάρ-Μαρί Κολτές «Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι».
Γραμμένο στο ύφος των φιλοσοφικών διαλόγων του 18ου αιώνα, το έργο έχει δύο πρόσωπα: τον ντίλερ και τον πελάτη. Ποτέ δεν μαθαίνουμε τι ακριβώς αφορά η συνάντησή τους. Κανένας δεν λέει τα πράγματα όπως είναι. Μέσα από μακροσκελείς και υπαινικτικούς μονολόγους, επιδίδονται σε μια ελλειπτική γλωσσική μονομαχία. Στην παράσταση κάμερες τούς παρακολουθούν διαρκώς, αποκαλύπτοντας σταδιακά τι είναι εκείνο που κρύβεται πίσω από τις λέξεις και τις υπεκφυγές τους: μια παλιά υπόθεση παιδοφιλίας.
Όπως σημειώνει ο Ρώσος σκηνοθέτης (γνώριμος στους θεατρόφιλους της πόλης από τις «Τρεις Αδερφές» του Τσέχοφ που είχε ανεβάσει στη νοηματική γλώσσα το 2018 στο Φεστιβάλ Αθηνών): «Κάνουμε μια παράσταση για έναν σκοτεινό πόθο, αξιόποινο και αναγνωρίσιμο ως έγκλημα σε κάθε κοινωνία σύμφωνα με τον νόμο. Υπάρχουν δύο ηθοποιοί στη σκηνή, αλλά στην ουσία ένα και μόνο πρόσωπο. Στο υποσυνείδητό του συμβαίνουν όλα».
INFO:
«Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι»
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
9 έως 12 Φεβρουαρίου 2023
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.