Θεατρο - Οπερα

Ακυρη η απόλυση Κιμούλη από το ΚΘΒΕ για καταγγελία metoo - Η δικαστική απόφαση

Ο γνωστός ηθοποιός δικαιώθηκε, πρωτοδίκως, στην προσφυγή που είχε καταθέσει

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Γιώργος Κιμούλης: Κέρδισε στην δικαστική διαμάχη του με το ΚΘΒΕ - Άκυρη κρίθηκε η απόλυσή του λόγω του #MeToo
Γιώργος Κιμούλης © NDP

Γιώργος Κιμούλης: Δικαιώθηκε πρωτόδικα για την υπόθεση ΚΘΒΕ

Δικαιώθηκε ο Γιώργος Κιμούλης - πρωτοδίκως - ο οποίος είχε απολυθεί από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας, έπειτα από καταγγελίες για σωματική και λεκτική βία σε βάρος συναδέλφου του.

Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδόθηκε από το ΣΚΑΙ, το πρωτοβάθμιο δικαστήριο έκρινε άκυρη την απόλυση του ηθοποιού από ΚΘΒΕ.

Το δικαστήριο, με το σκεπτικό ότι υπήρχε συμβόλαιο, δικαίωσε τον ηθοποιό αποφασίζοντας να του δοθούν οι μισθοί που αναλογούν, καθώς και 5.000 ευρώ για ηθική βλάβη.

Η συνεργασία του Γιώργου Κιμούλη με την κρατική θεατρική σκηνή της συμπρωτεύουσας δρομολογήθηκε το Φθινόπωρο του 2020 και αφορούσε στο ανέβασμα του έργου του Φλοριάν Ζελέρ «Ο πατέρας» στην οποία ο ίδιος θα είχε διπλό ρόλο, σκηνοθέτη και ηθοποιού. Οι δύο πλευρές είχαν συνυπογράψει συμβόλαιο και η πρεμιέρα της παράστασης είχε προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2021.

Στις 10 Απριλίου του 2022, το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) αποφάσισε σε έκτακτη σύσκεψη των μελών του να διαγράψει τους Γιώργο Κιμούλη, Πέτρο Φιλιππίδη και Παύλο Χαϊκάλη ύστερα από -διαφορετικού χαρακτήρα και βαρύτητας για τον καθένα τους- καταγγελίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας.

Mε αγωγή κατά του ΣΕΗ, ο Γιώργος Κιμούλης ζητεί την ακύρωση της διαγραφής του από το σωματείο, εξηγώντας λεπτομερώς τους λόγους για τους οποίους πρέπει να παρθεί πίσω αυτή η απόφασή του.

Ορισμένοι από αυτούς τους λόγους, είναι:

1. Ουδόλως προκύπτει ότι ενημερώθηκαν τα ψηφίσαντα μέλη για τους δικούς μου ισχυρισμούς, ενώ ενημερώθηκαν επί των ψευδών εις βάρος μου καταθέσεων.

2. Ουδόλως προκύπτει ότι τα ψηφίσαντα μέλη ενημερώθηκαν για τις μαρτυρικές καταθέσεις υπέρ εμού, ενώ γίνεται εκτενέστατη αναφορά στις μαρτυρικές καταθέσεις εναντίον μου.

3. Σύμφωνα με το καταστατικό του εναγόμενου Σωματείου, έπρεπε να λάβουν χώρα τρεις συνελεύσεις, μέχρι να διαπιστωθεί η ύπαρξη απαρτίας. Εκ των στοιχείων, ουδόλως προκύπτει ότι έλαβαν χώρα οι δύο δήθεν αναβληθείσες, προ της τελικής, συνελεύσεις. Δηλαδή, ουδόλως προκύπτει ότι τηρήθηκαν τα καταστατικά άρθρα, περί νόμιμης διεξαγωγής συνέλευσης. Ιδίως αν αναλογιστεί κανείς ότι ο εντολέας μου κλήθηκε μόνον (!!!) και απευθείας στην τρίτη κατά σειρά συνέλευση.

4. Ουδόλως προκύπτει ότι τηρήθηκε η καταστατική απαρτία.

6. Ψευδέστατα αναφέρονται 13 εις βάρος του καταγγελίες, εκ των οποίων για τις 3, οι ίδιοι του Σ.Ε.Η., κάνουν μια μικρή μνεία στο τέλος του πολυσέλιδου κειμένου, ότι δεν πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν… κι όμως τις περιλαμβάνουν για δημιουργία ψευδεντυπώσεων.

7. Δολίως και καταχρηστικώς, περιλαμβάνουν στις, εις βάρος του, καταγγελίες, ως καταγγέλλοντες/ουσες, τους μάρτυρες υπεράσπισης της καταγγέλλουσας κ Ζέτας Δούκα, δηλαδή τον κ Ψαρρά και την κ Χρυσικού, με μόνο σκοπό να δημιουργήσουν δυσμενέστατο και άρα τιμωρητικό, εις βάρος του, κλίμα8. Για την διαγραφή του κ. Κιμούλη, επικαλούνται άρθρα, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο επίσημο – ανηρτημένο καταστατικό του εναγομένου Σωμνατείου!!!

9. Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου, βάσει των απομαγνητοφωνημένων πρακτικών, καταφέρονται, μεροληπτούν και εν τέλει προσβάλλουν βαναύσως την προσωπικότητα του εντολέως μου.

10.Στα ίδια πρακτικά, διαφαίνεται ξεκάθαρα ότι αναγνωρίζουν τις παρατυπίες στις οποίες προβαίνουν, τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει μέλος τους: «εν τάξει… γίνονται αυτά… γι’ αυτό είμαστε εδώ για να το μαζέψουμε»!!!

Ο εντολέας μου, μακριά από τηλεοπτικές εκπομπές, μακριά από κροκοδείλια δάκρυα και κακοσκηνοθετημένες συμπαιγνίες, απαντά, ακολουθώντας μόνο τη νόμιμη οδό, ασκώντας τα δικαιώματα του και διεκδικώντας την δικαστική προστασία των νομίμων συμφερόντων του.

Κατά τα λοιπά, δηλώνουμε ότι σε εμάς παρανομίες, παρατυπίες, αντικαταστατικές και έκνομες ενέργειες και δολιότητες δεν περνάνε. Εμείς, όποιον μας αδικεί, θα τον «ταράσσουμε» στην νομιμότητα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Τραβιάτα" από την ΕΛΣ στο Ηρώδειο
Το καλοκαίρι 2024 σε ΕΛΣ, Μέγαρο, Πειραιά και στα ανοιχτά θέατρα της Αθήνας

«Τραβιάτα», «Κάρμεν» και «Σαρλότ» από την ΕΛΣ, «Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία» από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Φεστιβάλ Αθηνών, οι «Κουταλιανοί» στο Μέγαρο κ.ά.

Όλοι κοιτούν το σαπούνι. Από αριστερά: Αναστάσης Γεωργούλας, Αρετή Πολυμενίδη, Δημήτρης Λώλης, Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος. © Γιώργος Μάνος
Το Σαπούνι: Μια ωδή στην ελαφρότητα με τον τρόπο των ντανταϊστών

Το έργο του Φρανσίς Πονζ παρουσιάστηκε από τη νεοσύστατη ομάδα Πλατς τον περασμένο χειμώνα στην «Κάμιρος» και ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη πριν λίγες μέρες. Επιστρέφει στην Αθήνα τον χειμώνα.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.