- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Τζον Μάλκοβιτς έρχεται στο Ηρώδειο με διάθεση επικριτική
Ο Αμερικανός διάσημος ηθοποιός ερμηνεύει το ρόλο του κακού κριτικού που πιστεύει ότι η μουσική διάσημων συνθετών είναι κουραστική και θλιβερή
Ο Τζον Μάλκοβιτς στο Ηρώδειο στις 6 Οκτωβρίου 2022
Ο Σούμαν «απλώς φαντάζεται τον εαυτό του συνθέτη», ενώ ο Μπραμς είναι «ένας μπάσταρδος χωρίς κανένα μουσικό χάρισμα» και ο Ντεμπυσσύ είναι «έτσι απλά, άσχημος». Μια παράσταση στην οποία η μουσική συναντά την (κατεδαφιστική) κριτική μέσα από την ερμηνεία ενός διάσημου ηθοποιού έρχεται στην 6 Οκτωβρίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Στο «The Music Critic» ο Τζον Μάλκοβιτς ντύνεται το κοστούμι του κακού κριτικού που πιστεύει ότι η μουσική του Μπετόβεν, του Σοπέν, του Προκόφιεφ και τόσων άλλων είναι απλώς κουραστική και θλιβερή.
Το έργο υπογράφει ο Aleksey Igudesman δημιουργώντας μια σύνθεση από τις χειρότερες –και μάλλον απροσδόκητες– κριτικές των τελευταίων αιώνων που γράφτηκαν από διάσημους κριτικούς μουσικής για ορισμένα από τα σπουδαιότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου. Η βραδιά κλείνει με το «Βασανιστήριο του Μάλκοβιτς», μια φρικτή κριτική που γράφτηκε κάποτε για τον ίδιο τον Αμερικανό ηθοποιό…
Στην παράσταση θα ακουστούν ζωντανά αποσπάσματα από μουσικές των Μπαχ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σοπέν, Μπραμς, Σούμαν, Ντεμπισί, Προκόπιεφ, Ysaÿe, Kancheli, Πιατσόλα και του δημιουργού της Aleksey Igudesman. Στο μουσικό σύνολο που συνοδεύει τον Μάλκοβιτς συμμετέχει, μεταξύ άλλων, και ο διάσημος πιανίστας Hyung-ki Joo.
Η μετάκληση αυτή αποτελεί σύμπραξη του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως» του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου (ο οποίος πέρσι είχε φέρει στο Ηρώδειο τη Μόνικα Μπελούτσι με την παράσταση Μαρία Κάλλας: επιστολές και αναμνήσεις) και της Intershow Productions, μιας από τις σημαντικότερες εταιρείες μουσικών και χορευτικών διεθνών διοργανώσεων.
Τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθεί το άνοιγμα της προπώλησης των εισιτηρίων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.