- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Όπερα για την κρίση στο Χονγκ Κονγκ από τον Άι Γουέι Γουέι
Θα ανεβεί στο Teatro dell' Opera di Roma από τις 25 Μαρτίου ως τις 5 Απριλίου του 2020
Όπερα για την κρίση στο Χονγκ Κονγκ θα σκηνοθετήσει ο Άι Γουέι Γουέι. Θα ανεβεί στο Teatro dell' Opera di Roma από 25 Μαρτίου ως 5 Απριλίου 2020.
Σαφείς αναφορές στην όλο και πιο βαθιά πολιτική κρίση στο Χονγκ Κονγκ θα έχει η καινούργια παραγωγή από τον Άι Γουέι Γουέι της κλασικής όπερας του Τζάκομο Πουτσίνι «Τουραντότ» στη Ρώμη, όπως αποκάλυψε ο Κινέζος καλλιτέχνης και ακτιβιστής. Ο Γουέι Γουέι θα σκηνοθετήσει και θα σχεδιάσει τα σκηνικά και τα κοστούμια για την παραγωγή η οποία θα ανεβεί στο Teatro dell' Opera di Roma από τις 25 Μαρτίου ως τις 5 Απριλίου του 2020.
Σχετικά προσφάτως, ο Γουέι Γουέι έστειλε ομάδα για βιντεοσκόπηση των διαδηλώσεων στο Χονγκ Κονγκ, σχεδιάζοντας παραγωγή ντοκιμαντέρ ή σειράς συνεντεύξεων. «Οι διαδηλώσεις, στα σίγουρα, θ’ αντανακλώνται στην όπερα» δήλωσε. «Θα είναι μια όπερα βυθισμένη στον σύγχρονο κόσμο, με τους σημερινούς πολιτισμικούς και πολιτικούς αγώνες να παρουσιάζονται μέσω της ιστορίας που αφηγείται ο Πουτσίνι».
Υπογράμμισε ότι αποδέχθηκε την πρόταση του Teatro dell' Opera di Roma μόνον επειδή για αυτόν η «Τουραντότ» έχει ιδιαίτερη σημασία. Ως άφραγκος καλλιτέχνης που προσπαθούσε να βρει τον δρόμο του στη Νέα Υόρκη, αυτός και ο αδελφός του εμφανίστηκαν ως κομπάρσοι στην ιστορική παραγωγή της όπερας από τον Φράνκο Τζεφιρέλι, στη Met, το 1987.
«Δεν θα αποδεχόμουν ποτέ αν δεν ήταν η “Τουραντότ”» είπε στην ιταλική εφημερίδα «La Republica». «Ποτέ δεν ξέχασα ότι εμφανίστηκα στη Met, μαζί με τον αδελφό μου. Το έκανα για να υποστηρίξω οικονομικά τις σπουδές μου, πολιτισμικά η δουλειά ήταν πολύ μακριά από τα ενδιαφέροντά μου».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.